Even voorstellen: Maddy66

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Maddy66
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2018, 18:31
Aantal x V.S. bezocht: 1

Even voorstellen: Maddy66

Bericht door Maddy66 »

Hallo Amerikaliefhebbers,

Voor het eerst op een forum, best spannend.
Mijn gezin (twee zonen van 16 en 14, mijn man en ik) wil zomer 2018 doorbrengen in het westen van Amerika. Waarschijnlijk wordt het een heel klassiek rondje met een camper. Onze ervaring met Amerika beperkt zich tot nu toe tot NY. Daar kan ik dus misschien wat naar dit forum "brengen". Wat betreft het westen kom ik voor nu vooral inspiratie en tips "halen". Na zomer 2018 kan ik dan weer wat meer "brengen".

Groet Madeleine.
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6639
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Even voorstellen

Bericht door Mrvanilla »

Hallo Madeleine, welkom. Leuk dat je je hebt aangemeld en leuk dat jullie van plan zijn zo'n mooie reis te maken. Je zult hier genoeg tips tegenkomen. ter voorbereiding vind ik het zelf altijd fijn om reisverslagen van andere reizigers te lezen. Er zijn een hoop forumleden die een blog bijhouden. Zo kun je een beetje ontdekken wat je mooi lijkt en hoe lang je ergens voor uit moet trekken. Verder kun je je eens inlezen op sites als Ontdek-Amerika en natuurlijk AllesAmerika zelf. Ter zijner tijd kun je nog een topic openen met jullie route, je zult dan veel adviezen krijgen. Voor nu veel plezier met rondneuzen hier!
Groetjes,
Daniel
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer