Voorstellen: FlyingKat

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
FlyingKat
Amerika-ontdekker
Berichten: 57
Lid geworden op: 01 okt 2017, 20:49

Voorstellen: FlyingKat

Bericht door FlyingKat »

Hallo,

Ik zal hier ook nog even gedag zeggen. :) Ik lees al een tijdje mee hier en heb me nu toch maar even aangemeld. Wij komen uit de VS en wonen sinds een tijdje weer even (tijdelijk) in Nederland (waar ik wel van oorsprong vandaan kom). Mijn oudste is in de VS gebleven en studeert daar.

Wij hebben door de jaren heen uiteraard veel heen- en weergevlogen tussen NL en VS en ik verwacht dat nog veel vaker te doen. Over het algemeen boeken we vrij laat en kijken we wel naar het goedkoopste ticket (met een route/tijden die ons bevallen), maar er zijn niet vaak echte superdeals te vinden omdat we niet naar een echte toeristenstad gaan (Pittsburgh, PA).

Nu begin ik er na het lezen hier toch wat aardigheid in te krijgen om te zien hoe goedkoop (en toch goed) we kunnen vliegen. Ik hou inmiddels al de prijzen in de gaten voor tickets voor de komende zomer (en ook nog een beetje voor December, als m'n oudste en haar vriend naar NL komen voor de feestdagen). Ik zou er echt nooit aan gedacht hebben met bijvoorbeeld Iceland Air te vliegen, terwijl ik daar echt leuke prijzen zie nu voor juli/augustus. Al word ik wel wat nerveus bij de gedachte om zo vroeg te boeken, haha.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer