Howdy folks! My name is Krinnetje!

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Krinnetje
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2017, 20:40
Aantal x V.S. bezocht: 0

Howdy folks! My name is Krinnetje!

Bericht door Krinnetje »

Hallo mensen, ik ben Krinnetje en mijn man en ik gaan dit jaar in mei voor het eerst naar Amerika en wel naar het westen om vooral de NP's te bezoeken. We vieren dat we dit jaar 25 jaar getrouwd zijn en hebben onszelf deze reis kado gedaan. Van de vele reizen die mijn neef naar Amerika heeft gemaakt heeft hij ons veel verteld en daar zijn we extra enthousiast door geworden. Veel getwijfeld, want het is toch best een behoorlijk bedrag wat je even uitgeeft voor een paar weken. Maar mooie ervaringen zijn soms veel geld waard. We zitten er onwijs naar uit te kijken. Eigenlijk pas echt sinds twee weken, want we hebben eindelijk de reis die we willen maken, rond. Alles zelf geregeld. Vlucht, hotels en huurauto. We wilden persé naar bepaalde plekken en daar bepaalde tijd blijven om onze reis van 3 weken zo efficiënt mogelijk te regelen. Dus nu gaan we ons meer verdiepen en gaan we genieten van de voorpret door allerlei informatie op te zoeken. De boeken liggen klaar, het internet tot onze beschikking en ik ben ervan overtuigd dat dit forum ons heel erg zal helpen om onze reis zo goed mogelijk voor te bereiden. Dus bij voorbaat dank aan de forumleden! :clap:
Gebruikersavatar
Christian
Amerikakenner
Berichten: 848
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Howdy folks! My name is Krinnetje!

Bericht door Christian »

Welkom op het forum en heel veel plezier bij met de voorpret.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer