Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen: Sophie Decru
-
SophieDecru
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Even voorstellen: Sophie Decru
Hallo,
Ik ben Sophie Decru.
Heb een man en voorlopig één zoontje van anderhalf jaar.
We zijn al 5 x naar de US gereisd en zijn helemaal weg van het land!
Laatste reis was toen ons zoontje 14 maanden was afgelopen zomer.
Ik heb sinds 5 jaar ook een Eigen woning in Orlando die ik verhuur op jaarbasis. Was hier zeer tevreden over maar nu zijn er wat problemen die opduiken door achterstallige huur e.d. (Lees zeker mijn berichtje die ik vandaag postte 07/01 in Amerika Algemeen).
Ik denk er ook aan om mijn woning te verkopen omdat we graag onze eigen woning in België willen verbouwen.
Alle tips m.b.t. verkoop van een eigendom in Amerika zijn zeer welkom !!
Want zelf ken ik er niet zoveel van. Ik heb de woning aangekocht met de hulp van iemand die er toen veel van af wist. Ondertussen woont deze person zelf in de US en hebben we geen contact meer.
Groetjes !
Ik ben Sophie Decru.
Heb een man en voorlopig één zoontje van anderhalf jaar.
We zijn al 5 x naar de US gereisd en zijn helemaal weg van het land!
Laatste reis was toen ons zoontje 14 maanden was afgelopen zomer.
Ik heb sinds 5 jaar ook een Eigen woning in Orlando die ik verhuur op jaarbasis. Was hier zeer tevreden over maar nu zijn er wat problemen die opduiken door achterstallige huur e.d. (Lees zeker mijn berichtje die ik vandaag postte 07/01 in Amerika Algemeen).
Ik denk er ook aan om mijn woning te verkopen omdat we graag onze eigen woning in België willen verbouwen.
Alle tips m.b.t. verkoop van een eigendom in Amerika zijn zeer welkom !!
Want zelf ken ik er niet zoveel van. Ik heb de woning aangekocht met de hulp van iemand die er toen veel van af wist. Ondertussen woont deze person zelf in de US en hebben we geen contact meer.
Groetjes !
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Even voorstellen: Sophie Decru
Welkom op het forum.
Ik heb er zelf geen enkel verstand van, maar ik wens je veel succes met de verkoop van je woning.
Ik heb er zelf geen enkel verstand van, maar ik wens je veel succes met de verkoop van je woning.