Ik heb me net aangemeld en zal me even voorstellen. Ik ben Joyce (38 jaar) en afgelopen september getrouwd met Jules. Wij hebben geld gevraagd voor onze huwelijksreis, maar na wat gedachtewisselingen over waar dan naar toe zijn we uitgekomen op Amerika. En dan een rondreis door ZW Amerika. Het bekende rondje dus, maar daardoor niet minder mooi.
Maar dan moeten we uiteraard nog even sparen (zoveel kado-geld hebben we dan ook weer niet gehad

We hebben 5 kinderen ( 3 tieners nu 18-14-13 jaar en 2 kleinere van 4-6 jaar) en de kids gaan niet mee, dat zit er niet aan. Maar stiekem ook wel erg lekker om dit met zijn tweetjes te doen. Het is even kijken waar we de kleintjes dan kunnen onderbrengen. De tieners dat gaat wel lukken die zijn dan 20, 16 en bijna 15 jaar.
Maar goed, ik ben dus even aan lezen geweest op het forum en langzaam dingetjes op papier aan het zette qua route en hoe lang op welke plek te verblijven. Zo weten we hoe lang we onderweg zijn en kunnen we een schatting maken van de kosten. En dan de route aanpassen mocht het te duur worden. Ben dus ook op zoek naar budget-tips, maar daar zal ik een ander topic voor openen.
Plan is om met een huur auto te gaan en dan kamperen en motel/hotel (low budget) af te wisselen. Over dat kamperen heb ik dan ook weer vragen

Al duurt het nog even. We hebben er onwijs zin in en gaan al heerlijk genieten van de voorpret en het regelen van de reis.