Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: Ladybug1nl

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Ladybug1nl
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Even voorstellen: Ladybug1nl

Bericht door Ladybug1nl »

Hallo allemaal,

Ik heb me net aangemeld en zal me even voorstellen. Ik ben Joyce (38 jaar) en afgelopen september getrouwd met Jules. Wij hebben geld gevraagd voor onze huwelijksreis, maar na wat gedachtewisselingen over waar dan naar toe zijn we uitgekomen op Amerika. En dan een rondreis door ZW Amerika. Het bekende rondje dus, maar daardoor niet minder mooi.

Maar dan moeten we uiteraard nog even sparen (zoveel kado-geld hebben we dan ook weer niet gehad :lol:). Het zal dan wel pas september 2018 zijn als we gaan. Uiteindelijk doen we dat liever, dan kunnen we ook onze droomreis maken. Ben zelf niet verder gekomen dan Frankrijk, Duitsland en Italie zeg maar. Tja, en geld kan je maar 1 keer uitgeven.

We hebben 5 kinderen ( 3 tieners nu 18-14-13 jaar en 2 kleinere van 4-6 jaar) en de kids gaan niet mee, dat zit er niet aan. Maar stiekem ook wel erg lekker om dit met zijn tweetjes te doen. Het is even kijken waar we de kleintjes dan kunnen onderbrengen. De tieners dat gaat wel lukken die zijn dan 20, 16 en bijna 15 jaar.

Maar goed, ik ben dus even aan lezen geweest op het forum en langzaam dingetjes op papier aan het zette qua route en hoe lang op welke plek te verblijven. Zo weten we hoe lang we onderweg zijn en kunnen we een schatting maken van de kosten. En dan de route aanpassen mocht het te duur worden. Ben dus ook op zoek naar budget-tips, maar daar zal ik een ander topic voor openen.

Plan is om met een huur auto te gaan en dan kamperen en motel/hotel (low budget) af te wisselen. Over dat kamperen heb ik dan ook weer vragen :mrgreen: . Wellicht kan ik de antwoorden met de zoekfunctie vinden nu ik geregistreerd ben.

Al duurt het nog even. We hebben er onwijs zin in en gaan al heerlijk genieten van de voorpret en het regelen van de reis.
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Even voorstellen: Ladybug1nl

Bericht door Aricon »

Hallo Joyce, welkom op het forum.

Eén ding staat al vast, jullie gaan een fantastische reis maken. En het is nooit te vroeg om te beginnen met de voorbereidingen. Des te langer duurt de voorpret. :wink:
Als je vragen hebt, stel ze gerust. Je zult zien dat je hier veel hulp kunt krijgen om zelf een hele mooie reis te plannen.

Veel plezier gewenst met de voorbereidingen.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer