Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen: missparis
Even voorstellen: missparis
Hallo,
Ik ben Cathy en heb deze namiddag al heel wat gelezen op het forum ... wat een hoop interessante info vind je hier terug, super!!!
We reisden al 2 maal naar Amerika (Westkust in 2010, Oostkust in 2012).
In 2017 willen mijn man en ik graag naar het zuiden, op zoek naar de Blues, mijn man is een enorme blues fan:) en Miami.
We kunnen ofwel de tweede helft van april gaan, ofwel in het najaar tweede helft oktober.
Ik vroeg me af wat de beste reisperiode is van de twee?
Mochten jullie me hierbij kunnen adviseren?
Groetjes en alvast bedankt,
Cathy
Ik ben Cathy en heb deze namiddag al heel wat gelezen op het forum ... wat een hoop interessante info vind je hier terug, super!!!
We reisden al 2 maal naar Amerika (Westkust in 2010, Oostkust in 2012).
In 2017 willen mijn man en ik graag naar het zuiden, op zoek naar de Blues, mijn man is een enorme blues fan:) en Miami.
We kunnen ofwel de tweede helft van april gaan, ofwel in het najaar tweede helft oktober.
Ik vroeg me af wat de beste reisperiode is van de twee?
Mochten jullie me hierbij kunnen adviseren?
Groetjes en alvast bedankt,
Cathy
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: even voorstellen...
Welkom op het forum!
Ik denk dat er niet veel verschil zit in de periodes die je noemt. Je zit in beide gevallen buiten de heetste maanden en volgens mij is er niet veel verschil tussen april en oktober.
Ik denk dat er niet veel verschil zit in de periodes die je noemt. Je zit in beide gevallen buiten de heetste maanden en volgens mij is er niet veel verschil tussen april en oktober.