Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ons even voorstellen

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Kapper Ludo
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Ons even voorstellen

Bericht door Kapper Ludo »

Hoi,

Wij hebben ons gisteren voor de eerste keer aangemeld op dit forum.

Wie wat zijn wij.
Ben al jaren en jaren liefhebber, of nog iets meer.......van oldtimers en meer bepaald Cadillac.
Heb een Cadillac club opgericht in 2005 en heb het voorzitterschap van deze www.cadillaclasalleclubbelgium.be in 2014 overgedragen.
Wij zijn al zeker 25jaar bezeten van deze wagens en alles wat daar bij hoort. We zijn een 4tal keren in USA geweest, 2 X Florida, hebben de Westkust helemaal gedaan en we hebben voor onze Cadillacs in Detroit geweest.

Verder is ons leven gebaseerd op ons Heren kapsalon waar mijn vrouw en ik al 35 jaren in werken, met veel passie en heel veel plezier.

Groetjes van Lief & Ludo :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Ons even voorstellen

Bericht door Aricon »

Hallo en welkom op het forum.

Ik denk dat je in Amerika goed terecht kunt met zo'n hobby. Ik heb er in ieder geval genoeg cadillacs gezien in verschillende auto musea.

Veel plezier gewenst hier op het forum en met de voorbereidingen van jullie volgende reis.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer