Ik bevind me in Florida momenteel en ben sinds een paar dagen verloofd met mijn Amerikaanse vriend

Wij hebben dus trouwplannen maar moeten hier en daar door de bomen het bos nog vinden. Zo lijkt ons plan om in Nederland te trouwen niet het handigste. We zijn al twee keer bij een immigratie advocaat geweest en iedere keer roept weer nieuwe vragen op. Ik zal mijn vragen in het forum stellen dat daarvoor bestemd is (eerst even zoeken nog) want ik ben natuurlijk reuze benieuwd hoe anderen de problemen waar wij tegenaan lopen hebben opgelost!!
Dit is zeker niet mijn eerste keer USA. Ik heb in het (verre) verleden een jaar hier gewoond als stagiaire. Vrienden voor het leven gemaakt en meerdere keren teruggeweest.
Vorig jaar hebben mijn lief en ik elkaar teruggevonden na jaren radiostilte. Afgelopen herfst hebben we een roadtrip gemaakt van Florida naar California, dat was super! We hebben een zeilboot in San Diego waar we vervolgens een tijd hebben gebivakkeerd en daarna de trip wat verder naar het zuiden weer terug gemaakt. Een aanrader! Heel veel gezien, vaak gekampeerd in Nationale Parken maar ook in hotels overnacht, van alles wat.
Dus voor hen die zoiets willen doen hebben we tips genoeg.