Martijn van Beek Washington Dc stelt zich graag voor!

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
mvanbeek1978
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2016, 19:06

Martijn van Beek Washington Dc stelt zich graag voor!

Bericht door mvanbeek1978 »

Hallo allen,

Telkens als ik vragen had voordat wij naar Amerika vertrokken kwam ik op dit forum uit. Zodoende nu 3 weken in DC leek het mij wel
gebruikelijk mijzelf te registreren en mijzelf voor te stellen.

Begin januari zijn wij met gezin (vrouw, 2 kids leeftijd 4 en bijna 2 mijn vrouw 35 en ik 37) voor 4.5 jaar beland in Washington DC vanwege het werk van mijn vrouw.
Op dit moment wonen wij nog in een hotel vlakbij Dupont Circle en zijn we druk bezig een leuke woning in een leuke buurt te vinden.
Onze dochter van 4 gaat sinds 2 weken naar de Britse internationale school en de jongste daar zorgt papa voor totdat alles een beetje op zijn plek valt en papa ook is kan gaan kijken of hij zijn talenten ergens in DC kan inzetten :)

Omdat wij eerder 2 jaar in Buenos Aires gewoond hebben weet ik een beetje hoe de eerste periode meestal verloopt en hoe om te gaan met teleurstellingen, frustraties etc. Emigreren is niet niks en zeker niet met een gezin.
Waar ik in BA veel steun aan had waren in het begin zeker andere Nederlanders die mij een beetje konden helpen, tips geven etc. vandaar dat ik via deze weg ook probeer te kijken of er 'lotgenoten' zijn die misschien ook een gezin hebben,gewoon trek in koffie hebben leuke ideeen hebben noem maar op! Ik sta overal open voor en probeer de 4.5 jaar dat wij hier zijn zo leuk mogelijk te maken.....


Martijn
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Martijn van Beek Washington Dc stelt zich graag voor!

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo Martijn, welkom op het forum!

Er zitten wat forumleden in de buurt van Washington, misschien dat er nog wel iemand reageert. Een paar hebben zich recent in dit topic laten horen. Je zou eens iemand een pb kunnen sturen, of begin eens met een rondleiding met Petra (als de sneeuw weg is? :wink: ).

Marianne
Marielleth
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jan 2017, 19:51
Aantal x V.S. bezocht: 30

Re: Martijn van Beek Washington Dc stelt zich graag voor!

Bericht door Marielleth »

Hoi Martijn,

Sinds een aantal dagen ben ik dit forum helemaal aan het afstruinen.
Ik vertrek binnen 5 maanden met man en dochter van 13 naar Washington DC, waar mijn man in Tysons corner aan te werk gaat.
Alle info die ik moet weten is daarom zeer welkom.
Dochter zit op vmbo klas 2. En gaat het volgend schooljaar in Amerika op school. Welke grade zal ze in gaan?
Wat zijn mooie plaatsen om te wonen? Etc... kun je mij een beetje op weg helpen hiermee?

Dank alvast
Marielleth
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer