Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Voorstellen
Voorstellen
Hallo, ik heb me zojuist aangemeld dus leek het me wel zo netjes om me even voor te stellen.
Ik ben Gina, 33 jaar, woon in Groningen. Ik ben verloofd met Brandon uit Durango, Colorado. Wij hebben begin december onze NOA2 gekregen.
Ik ben Gina, 33 jaar, woon in Groningen. Ik ben verloofd met Brandon uit Durango, Colorado. Wij hebben begin december onze NOA2 gekregen.
Re: Voorstellen
Hoi Gina, welkom op het forum. Leuk dat je je even voorstelt en spannend, de komende periode. Succes hierbij en veel plezier met rondneuzen hier op dit forum 

Groetjes,
Daniel
Daniel
Re: Voorstellen
Ha, dat is toevallig! Ik ben 2 weken geleden vanuit Appingedam naar Arvada, Colorado verhuisd