Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ik ben het, Brigit!;-)

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Baluga
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Ik ben het, Brigit!;-)

Bericht door Baluga »

Hallo,

Ik ben Brigit en heb het plan om samen met mijn gezin (man en dochters 14 en 16) aankomende zomer voor ongeveer 3 weken de westkust te gaan verkennen. We zijn 3 x eerder in Florida geweest, waarbij we de reis ook zelf samengesteld hebben met hulp van het forum. :clap:
Ik ben een beetje aan de late kant met boeken waardoor ik mooie prijzen voor tickets heb laten liggen. Eigenlijk hadden we de plannen alweer opgeschoven naar 2016 toen ik een hele mooie prijs voorbij zag komen. 668,- p.p.
De reis is wel wat omslachtig AMS-Oslo-Londen-San Francisco v.v., maar daar is de prijs dan ook naar.

Aankomst 17 jul SFO en vertrek 5 augustus SFO.

Ik heb al verschillende reisschema's en verslagen gelezen, maar zie door de bomen het bos niet meer. Natuurlijk moeten de grote hoogtepunten erin zitten, maar ik zie ook plaatsten voorbijkomen die minder bekend maar zeker zo mooi zijn!

Wat is essentieel voor onze vakantie? Natuur, bezienswaardigheden, shoppen, maar ook lekker wat zwemmen tussendoor. Een vakantie voor iedereen wat wils!

Wie o wie kan ons aub helpen met een mooi reisschema te maken. :thumbup:
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Ik ben het, Brigit!;-)

Bericht door Mrvanilla »

Hallo Brigit! Welkom op het forum. Leuk dat jullie weer naar Amerika op vakantie gaan. Mocht je specifieke tips en adviezen willen dan raad ik je aan een topic te openen in het daarvoor bestemde subforum. Er zal genoeg respons komen. Voor nu alvast veel plezier met de voorbereiding!
Groetjes,
Daniel
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer