Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

voorstellen slashiep

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
slashiep
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 14

voorstellen slashiep

Bericht door slashiep »

hallo allemaal,

ik heb me eindelijk een keer aangemeld na al heel wat jaartjes jullie ervaringen en tips te hebben gelezen die erg gewaardeerd worden. Mijn naam is Celeste en ik ben dit jaar getrouwd. Mijn man en ik zijn allebei gek op reizen nadat ik hem aangestoken heb met het reisvirus : )
Ben zelf al een aantal keren naar Amerika geweest en samen ondertussen nu geloof ik 6 keer. Vaak in een ander deel van Amerika. Inmiddels zijn we ook verliefd geworden op Canada waar we nu 2 keer zijn geweest. Vorig jaar heb ik hem daar zelfs ten huwelijk gevraagd : )
Volgend jaar mei/ juni willen we weer op reis naar Amerika en een klein stukje Canada, het wordt onze huwelijksreis, dus ook bijzonder.
We willen graag een aantal bekende stukken opzoeken maar ook het onbekende, alle tips en suggesties zijn welkom.
Ik zal onze reisplannen bij een ander onderwerp uitschetsen.
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: voorstellen slashiep

Bericht door Aricon »

Hoi Celeste, welkom het forum! Leuk dat je je na een aantal jaren meelezen nu toch hebt aangemeld. :thumbup:

Het reisvirus is volgens mij het leukste virus waar je mee besmet kunt raken. Je hebt er jaren lang plezier van. :wink:

Veel plezier op het forum en met de voorbereidingen van jullie toekomstige reis / reizen.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer