Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

even voorstellen ik ben emailka61

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
emailka61
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

even voorstellen ik ben emailka61

Bericht door emailka61 »

Mijn man en ik gaan voor het eerst een zelfgemaakte reis maken.We vertrekken 31-8 vanuit LA met onze rondreis door de Canyons.In gedachte had ik rijden - stoppen bij een mooi uitzicht , iets bekijken, lopen , eten - weer verder rijden, etc zodat we rijdend wat zien van de omgeving en zo onze stoppauzes maken. 6 uur in de auto rijden vinden wij eigenlijk welk max. Adviezen zijn zeer welkom. Kloppen de afstanden en tijden met google maps ?
LA - Williams = Grand Canyon - Kayenta?-Bluff?- Moab = Arches national Park - Fremont Indian state museon? - Bryce Panguitch - Zion - Las Vegas = Hooverdam - Death Valley - Bakersfield- Sequoia National Park - San Fransisco - A1 -San Simeon - LA 16-september.

-
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: even voorstellen ik ben emailka61

Bericht door Mrvanilla »

Hallo en welkom op het forum! Leuk dat jullie zelf je Amerikareis aan het samenstellen zijn. Mochten jullie tips en adviezen willen dat raad ik je aan om een topic te openen in het daarvoor bestemde subforum, zie hier. Daar zal je een hoop meer respons krijgen dan hier in het introductieforum.
emailka61 schreef:Kloppen de afstanden en tijden met google maps ?
Het is een goed uitgangspunt. Sommige wegen zijn echter heel bochtig (zoals de kustroute) waarbij de daadwerkelijke tijd vaak wat verschilt van de tijd aangegeven door Google. In de Nationale Parken kan het druk zijn en in steden als LA krijg je vaak te maken met traffic jams.

Veel plezier met voorbereiden!
Groetjes,
Daniel
emailka61
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door emailka61 »

Ga het zeker doen. eerst nog wat verhalen doorlezen,Volgende week heb ik meer tijd, strakker schema neerzetten, Waarop beter geadviseerd kan worden. Super site zoals er gereageerd wordt helemaal leuk.
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

HI ! Welkom hier !
Ik zie dat je hebt gekozen voor Sequoia/Kings Canyon ipv. Yosemite ?
Velen vinden Sequioa mooier en intiemer en het is ook minder druk. Maar het mist de grote publiekstrekkers zoals El Capitan enz.
Er zijn hier twee deelnemers, Martin en Marianne, die hebben deze buurt al vaak bereisd en kunnen goed tips geven.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer