Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen: mrdrijver
-
mrdrijver
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Even voorstellen: mrdrijver
Lees al een paar jaar mee op dit forum, hoog tijd om eens lid te worden en me voor te stellen. Zoals zovelen hier behoorlijk verslaafd geraakt aan de USA en Canada. Ik ben in 1999 voor het eerst naar Amerika geweest, omdat mijn toenmalige vriendin daar een aantal maanden ging studeren. De relatie hield geen stand, maar mijn liefde voor Amerika wel. Sindsdien bijna elk jaar in Amerika op vakantie geweest. In eerste instantie een aantal keren met een vriend, huurauto en tentje op rondreis geweest. Daarna een leuke vriendin ontmoet die gelukkig ook graag met mij meewilde naar Amerika of Canada. In 2010 hebben we voor het eerst een camper gehuurd en nu willen we niets anders meer. Vorig jaar hebben we een rondreis van 3,5 week door Alaska en Yukon gemaakt, wat een geweldig belevenis was. In oktober staat mijn 15de (en onze 8ste gezamenlijke) USA/Canadareis gepland: eerst 2,5 week genieten van de Indian Summer in Oost Canada, daarna nog een aantal dagen naar Churchill om daar ijsberen te gaan spotten.
Ik heb op dit forum al veel nuttige tips kunnen vinden, hopelijk kan ik nu ook eens andere leden tips geven.
Ik heb op dit forum al veel nuttige tips kunnen vinden, hopelijk kan ik nu ook eens andere leden tips geven.
Re: Even voorstellen: mrdrijver
Hallo, wees welkom. Leuk dat je je na lang lezen ook aangemeld hebt. Zo te lezen breng je een brok aan ervaring met je mee. Mooi als je die zou willen delen hier op het forum! Alvast veel plezier met jullie rondreis gewenst!
Groetjes,
Daniel
Daniel