Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

VioletRose stelt zich netjes voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
VioletRose
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

VioletRose stelt zich netjes voor

Bericht door VioletRose »

Hallo allemaal,

Ik ben Eline, 26 jaar en woonachtig in het Gooi. Mijn man en ik willen volgend jaar oktober EIN-DE-LIJk de roadtrip gaan maken waar we het ondertussen al 7 jaar over hebben. Het 'standaard' rondje LA-LV-SF (of in een andere volgorde, ligt er natuurlijk aan waarop we gaan vliegen). Ik ben dan klaar met mijn studie en zo komt het goed uit. Plus mooi cadeautje voor mezelf :) Ik ben me al jaren (ik overdrijf helaas niet...) aan het inlezen op dit forum en in boeken en heb ook tientallen reisverslagen gelezen dus misschien zal het wel raar zijn om het straks 'in het eggie' te zien allemaal. Mijn man verheugd zich vooral op de Full size SUV. Dat is zijn enige voorwaarde. Ik wil daarheen? Alleen als hij die SUV mag. Prima. Maargoed, we zijn samen in 2009 in New York geweest, dat was ook geweldig.

Ik ben wel erg benieuwd naar ervaringen bij dit rondje in oktober. Ik studeer in september af als t goed is dus eerder gaan is niet mogelijk. We gaan in december de tickets boeken (zag dat t dan het goedkoopst is, toch?) en willen niet alles vastleggen. We gaan waarschijnlijk 28 dagen. Zijn beide van de rustig de tijd nemen om dingen te bekijken en spontaniteit. Geen haast, dan maar een keer terugkomen, anders heb je nog niks echt gezien. We verwachten Vegas te gek te vinden, zijn beide wel van het nachtleven :)
sharon-vb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: VioletRose stelt zich netjes voor

Bericht door sharon-vb »

Hoi Eline,

Welkom op het forum.
Wat leuk dat je na zoveel jaar dan eindelijk de dingen in het echt zult gaan zien.
Wanneer tickets het goedkoopste zijn, ligt ook aan de maand waar in je wilt vertrekken. Pin je niet teveel vast op december. Ook in januari/ febr/maart enz zijn er mooie aanbiedingen, het is gewoon een kwestie van goed zoeken.
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: VioletRose stelt zich netjes voor

Bericht door Mrvanilla »

Hallo Eline, wees welkom hier. Prachtig vooruitzicht, zo'n rondreis. En helemaal na het harde werken. Je kan tzt eens een =]routetopic openen. Je zult dan een hoop tips krijgen. Voor informatie over vliegtickets kun je eens hier kijken en een topic over autohuur hier.

Of december de beste maand is durf ik niet te zeggen. Wij hebben vorig jaar in maart tickets gekocht voor september (€600) en dit jaar in februari (wederom voor september en wederom €600). Je zult wat moeten spelen met data en aankomst en vertreksteden.

Gouden tip: lees een hoop reisverslagen van forumleden. Zo kun je langzaam een opzet maken van je ideale route. Succes met afstuderen! :thumbup:
Groetjes,
Daniel
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer