Reisfreak, avonturier, moeder van een druk gezin en al gezegend met veel mooie reiservaringen door Amerika. Binnenkort gaan we weer
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nieuw hier...
Nieuw hier...
Even een korte intro van mezelf......
Reisfreak, avonturier, moeder van een druk gezin en al gezegend met veel mooie reiservaringen door Amerika. Binnenkort gaan we weer
, dus ik hoop hier alvast veel inspiratie op te doen en wie weet kan ik in ruil een ander helpen met wat ik al weet 
Re: Nieuw hier...
Hallo en welkom!
Leuk dat je je hebt aangemeld. Nieuwe ervaringen zijn altijd interessant om te lezen!
Waar gaat jullie nieuwe reis heen?
Leuk dat je je hebt aangemeld. Nieuwe ervaringen zijn altijd interessant om te lezen!
Groetjes,
Daniel
Daniel