Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Voorstellen: Vincent88
-
Vincent88
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Voorstellen: Vincent88
Hallo allemaal,
Gisteravond heb ik mij aangemeld op dit forum. Mijn naam is Vincent, 26 jaar en werkzaam in het onderwijs.
Met Amerika heb ik helemaal geen ervaring, maar in de zomer van 2014 zal ik deze gaan opdoen.
Mijn schoonzusje is met haar man twee jaar geleden naar New Orleans verhuisd. Het wordt dus tijd om hen een bezoek te brengen (en er gelijk maar een reis van te maken). Dus in juli en augustus reizen mijn partner en ik naar New Orleans. Verder staan Memphis, Nashville, Great Smoky Mountains en Charleston op het programma. En we vliegen op Orlando.
Hier op het forum voor wat voorbereiding, want ik heb werkelijk waar geen idee wat mij te wachten staat. Ik reis graag, maar buiten Europa ben ik nog niet geweest. Spannend dus, maar ik heb er nu al zin in!
Groet,
Vincent
Gisteravond heb ik mij aangemeld op dit forum. Mijn naam is Vincent, 26 jaar en werkzaam in het onderwijs.
Met Amerika heb ik helemaal geen ervaring, maar in de zomer van 2014 zal ik deze gaan opdoen.
Mijn schoonzusje is met haar man twee jaar geleden naar New Orleans verhuisd. Het wordt dus tijd om hen een bezoek te brengen (en er gelijk maar een reis van te maken). Dus in juli en augustus reizen mijn partner en ik naar New Orleans. Verder staan Memphis, Nashville, Great Smoky Mountains en Charleston op het programma. En we vliegen op Orlando.
Hier op het forum voor wat voorbereiding, want ik heb werkelijk waar geen idee wat mij te wachten staat. Ik reis graag, maar buiten Europa ben ik nog niet geweest. Spannend dus, maar ik heb er nu al zin in!
Groet,
Vincent
21 juli t/m 15 augustus 2014: 1e keer naar Amerika!
-
harryvanrooy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Voorstellen: Vincent88
Hoi Vincent,
New Orleans is mijn favoriete stad
je gaat wel in de zomer, dat gaat puffen worden!warm en vochtig, regelmatig onweer, beste periode is het begin van het voorjaar. Dat mag de pret niet drukken hoor, er is veel te zien en te doen in de stad en er rond. Natuurlijk Bourbon Street eens rondhangen, Frenchmen Street voor de muziek en sfeer, Garden District,enz. Maar daar zullen je familie wel veel meer over kunnen zeggen. Ga je van NOLA naar Memphis? Die route heb ik gedaan.het is er redelijk groen en vlak, voor de spectaculaire natuur moet je elders zijn, hier kom je voor de sfeer, de geschiedenis en de muziek Indien je nog tips wilt laat het dan maar weten.
New Orleans is mijn favoriete stad
-
Vincent88
- Amerika-ontdekker
Dat het warm wordt hadden we gehoord ja. Als leerkracht zit ik aan die periode vast. Mag de pret niet drukken.
Plan is inderdaad om van New Orleans naar Memphis te rijden. Muziek en geschiedenis zijn de voornaamste redenen voor de reis. De natuur zoeken we later dus op!
Plan is inderdaad om van New Orleans naar Memphis te rijden. Muziek en geschiedenis zijn de voornaamste redenen voor de reis. De natuur zoeken we later dus op!
-
harryvanrooy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij zitten ook vast aan de zomer. Vanuit New Orleans kun je plantages bezoeken, als je je roadtrip begint kunt je richting Natchez gaan en eerst naar Houmas plantation, dat is prachtig. Na Natchez misschien Vicksburg met de slagvelden uit de burgeroorlog. Als de blues je interesseerde kun je naar Indianola voor het BB kingmuseum en naar Clarksdale en dan naar Memphis voor muziek en geschiedenis, oa Lorraine motel, Sun studio's en Graceland.
-
Vincent88
- Amerika-ontdekker
Cool, mijn schoonzus is al een heel plan aan het maken voor de periode dat we bij haar zijn. Dat betekent iets minder vrijheid, maar juist veel meer positieve kanten!
Van de vier weken zijn we er één bij haar. Genoeg tijd dus nog om zelf in te plannen!
Van de vier weken zijn we er één bij haar. Genoeg tijd dus nog om zelf in te plannen!