Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nieuw hier, Peter, vanaf Februari naar Amerika
Nieuw hier, Peter, vanaf Februari naar Amerika
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier, mijn naam is Peter ik ben 24 jaar oud en kom uit Brabant.
Ik zit momenteel in het laatste jaar van mijn studie, dit jaar zal vooral in het teken staan van een grote droom van mij.
Afstuderen in Amerika!
Ik lees al een hele poos mee en denk dat het wel handig is dat ik hier lid ben.
Jullie gaan nog van mij horen.
Groetjes,
Peter
Ik ben nieuw hier, mijn naam is Peter ik ben 24 jaar oud en kom uit Brabant.
Ik zit momenteel in het laatste jaar van mijn studie, dit jaar zal vooral in het teken staan van een grote droom van mij.
Afstuderen in Amerika!
Ik lees al een hele poos mee en denk dat het wel handig is dat ik hier lid ben.
Jullie gaan nog van mij horen.
Groetjes,
Peter
Re: Nieuw hier, Peter, vanaf Februari naar Amerika
Welkom op AA Peter - en wat een prima nickname: Enjoylife !
Er is hier op het forum inderdaad een ware schat aan gegevens en ook tips mbt. leven, studeren etc. in de US.
Is het al zeker dat je in de US kunt afstuderen ? of moeten we nog even duimen voor je.
"Jullie gaan nog van me horen" schrijf je - ik hoop dat je die belofte waarmaakt !
Er is hier op het forum inderdaad een ware schat aan gegevens en ook tips mbt. leven, studeren etc. in de US.
Is het al zeker dat je in de US kunt afstuderen ? of moeten we nog even duimen voor je.
"Jullie gaan nog van me horen" schrijf je - ik hoop dat je die belofte waarmaakt !