Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen: WendyD
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Even voorstellen: WendyD
Hoi allemaal,
Mijn naam is WendyD, 28 jaar, en getrouwd met Marcel, 37 jaar. Op het moment zijn wij bezig met het plannen van onze allereerste reis naar de verenigde staten. We zijn allebei heel enthousiast en gespannen tegelijkertijd. Ik ben dan ook heel blij dat ik dit forum ontdekt heb. Ik weet zeker dat ik hier heel veel nuttige informatie kan vinden. Alvast op voorhand bedankt!
Groetjes,
WendyD
Mijn naam is WendyD, 28 jaar, en getrouwd met Marcel, 37 jaar. Op het moment zijn wij bezig met het plannen van onze allereerste reis naar de verenigde staten. We zijn allebei heel enthousiast en gespannen tegelijkertijd. Ik ben dan ook heel blij dat ik dit forum ontdekt heb. Ik weet zeker dat ik hier heel veel nuttige informatie kan vinden. Alvast op voorhand bedankt!
Groetjes,
WendyD
2013 4de reis VS, Noordwesten. http://weblog.wenmar.org/?q=node/249" onclick="window.open(this.href);return false;
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hallo Wendy,
Hartelijk :welcome: op dit forum en leuk dat je je even hebt voorgesteld.
Zo'n eerste reis naar Amerika is altijd spannend, maar ik kan je verzekeren dat je hier genoeg informatie en tips vandaan kunt halen.
Er is hier veel kennis in huis en de forumleden helpen graag met adviseren.
Veel leesplezier!
Groetjes Marjan
Hartelijk :welcome: op dit forum en leuk dat je je even hebt voorgesteld.
Zo'n eerste reis naar Amerika is altijd spannend, maar ik kan je verzekeren dat je hier genoeg informatie en tips vandaan kunt halen.
Er is hier veel kennis in huis en de forumleden helpen graag met adviseren.
Veel leesplezier!
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Bedankt voor jullie hartelijke welkom op dit forum!
Groetjes,
WendyD
Groetjes,
WendyD
2013 4de reis VS, Noordwesten. http://weblog.wenmar.org/?q=node/249" onclick="window.open(this.href);return false;