Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Na lange omzwervingen hier geraakt: Lvfl

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Lvfl
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Na lange omzwervingen hier geraakt: Lvfl

Bericht door Lvfl »

Hallo iedereen,

Mijn naam is Lynn en ik ben net terug van m'n 10de trip naar the States.
Dus wordt het wel eens behoorlijk tijd dat ik me hier aanmeld :oops:

Op m'n 5de ging ik voor het eerst naar Amerika met mijn ouders richting Florida. Heel groots verkondigde ik dat ik daar later zou gaan wonen... Dat is het niet geworden, maar een kleine verslaving was geboren.
Later deden we ook delen van de Westkust, Hawaii en Canada. Plekken die me altijd bijgebleven zijn.

De ouders ruilde ik in voor een vriend (ondertussen man) en die raakte ook snel verknocht. Eerste trip samen was naar Orlando. Iets later eindelijk voor de allereerste keer NY.

Met onze zonen (ondertussen 6 en bijna 3 jaar) deden we de Floridareizen nog 4x over.

Als we een volgende keer gaan, hebben ze al een mooie leeftijd en gaan we (waarschijnlijk) richting Westkust. Wanneer we gaan, hangt wat af van de prijzen van de vluchten, maar het zal max binnen 2 à 3 jaar zijn. Maar je weet nooit, misschien wel vroeger :P En dan wil ik voorbereid zijn! Dit forum zal daar hopelijk bij helpen. :thumbup:

Tot later,

Lynn, Lvfl
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Na lange omzwervingen hier geraakt: Lvfl

Bericht door Aricon »

Hallo Lynn,
Heb je dit forum pas 'gevonden', of lees je al een poosje mee? In beide gevallen van harte welkom. :)
Je hebt zo te lezen al aardig wat van Amerika gezien. Wat heerlijk om nu de voorpret te hebben om met je gezin naar de westkust te gaan. En met behulp van dit forum kun je lekker alles zelf uitstippelen.

Heel veel plezier gewenst hier.
Lvfl
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Lvfl »

Gezien de gezinsreizen zich enkel op Florida richtten, was ik vooral op een ander bekend forum actief :D
Daar hoorde ik over het bestaan van dit forum. Wij zijn stilaan gedurende de jaren overgeschakeld op een volledig DIY reis. Ik moet eerlijk toegeven, een forum is dan een hele ruggensteun! Voor een rondreis misschien zelfs onontbeerlijk. Toen in hier enkele weken geleden een kijkje kwam nemen, zag ik al onmiddellijk een paar fantastische tips voorbijkomen :clap:
Vond het eerst wat te vroeg om aan te melden gezien we waarschijnlijk nog niet volgend jaar gaan. Maar eigenlijk, waarom niet? Ik zou toch graag al eens de evolutie van de prijzen voor de vluchten in de gaten houden, zodat ik weet waar we aan toe zijn. Niets zo leuk als een beetje voorpret!!!
8)
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door Aricon »

Je zult hier dan vast wel mensen herkennen van dat andere forum. :wink:

Wij hebben hier ook een subforum over Florida. Daar kun je wellicht wat tips kwijt aan mensen die een reis naar Florida aan het voorbereiden zijn.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer