Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

RubenNails: Een klein introductietje over mij zelf

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
RubenNails
Amerika-newbie
Locatie: Stationsstraat 137; 2860 Sint-Katelijne-Waver, België

RubenNails: Een klein introductietje over mij zelf

Bericht door RubenNails »

Ik ben Ruben Nagels nen 21 jarige gast. Ik heb het wel zo een beetje voor Amerika. Ik ben verzot op de amerikaanse sporten zoals baseball en football, in-line hockey/ ijs hockey. Ik zelf spel al enkel jaren in-line hockey. Maar ookal staat de politiek van ginder mij niet aan toch heb ik een boontje voor dat land. Ik heb veel Amerikaanse vrienden welke in België wonen volwassen mensen welke daar geboren en getogen zijn. Ookal hebben zij Europa liever dan Amerika tja dat zal dan gewoon zo iets zijn van het onwettende is altijd beter zeker. Maar hun zonen welke mijn leeftijd zijn terug naar ginder gegaan en ook hun gehele familie woond nog steeds ginder. Dus welkom ben ik er in iedergeval. Maar eigenlijk heb ik me hier aangemeld om aan meer info te komen inverband met te gaan werken ginder. Ik zou graag voor min. 1 jaar naar ginder gaan om te werken en te leven. Ik ben van opleiding patissier/ chef. Dus ben op zoek naar een job in de touristische sector of voedingssector. Maar tja ik ben al enkele maanden aan het zoeken maar zonder resultaat. Dus kan iemand mij helpen wegwijs te maken en me zeggen hoe ik hier het best aan begin. Alvast bedankt en groetjes aan iedereen.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Ruben, je kan al eens beginnen met hier in het subdeel rond emigratie te lezen,
of je kan starten op de site van de Amerikaanse ambassade in Brussel: http://dutch.belgium.usembassy.gov/visum_nodig.html

Telkens zal je zien dat je, met jouw opleiding, weinig kans maakt om ginder te gaan werken (tenzij je een Amerikaans meisje vindt dat je de moeite waard vindt om mee te trouwen). Spijtig, maar het is zo, Amerika is niet zo makkelijk om binnen te komen.
Je weet dat je in Australië wel makkelijk een jaar kan werken/rondtrekken?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

:welcome:

Groetjes van Marloes
Becs08
Amerikakenner

Bericht door Becs08 »

Welkom op het forum!

:D