Ook ik lees al een poosje mee op dit leuke forum. Mijn man en ik zijn echte "Amerikagekken". Gelukkig mogen we in oktober voor de 4e keer naar dit prachtige land. De 1e keer was naar de westkust, 2e keer Florida en 3e keer week New York. Nu gaan we weer naar de westkust, deels andere route als de eerste keer. Ben fijn aan het voorbereiden, maar er nog niet helemaal klaar mee. Voor mijn gevoel moeten de puntjes nog op de i, maar daar heb ik nog even tijd voor.
Dit forum en alle informatie helpt me er enorm bij, leuk dat het bestaat!!
Jullie hebben dus al aardig wat van Amerika gezien. Wat vond je achteraf het leukst? Het westen, Florida of New York? Je kunt het niet echt vergelijken he?
Je zult hier veel informatie voor jullie komende reis naar het westen kunnen vinden. Er is hier veel kennis aanwezig, dus je kunt ook van alles vragen.
Ben niet zo'n fan geworden van Florida, eerlijk gezegd. De keys vond ik wel heel erg leuk. Heb nog vele routes in de USA in gedachten, want er is bijna niks waar ik niet wil gaan kijken!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.