Even als reactie op dit topic:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 5&start=40
Nee, ik been geen troll. Alles is echt gebeurd, jullie hebben mij verkeerd begrepen. Wat ik zei is/was: ik troll op het andere forum.
Op dit forum en op velen andere fora ben ik serieus. Ik troll specifiek op dat forum omdat mensen mij automatisch voor een troll aanzien, dus daar speel ik dan ook op in. Ik heb ook een soort 'immuun' status daar als troll en zelfs de moderators weten dat ik enkel en alleen maar troll en laten mij dan zo nu en dan ook mijn gang gaan. Er zijn daar ook een aantal subfora die enkel bedoeld zijn om 'te trollen'. Wat ik dus wil zeggen: het is er niet zo'n serieus forum en zelfs in de serieuze topics komen er gegarandeerd troll posts voorbij (niet van mij, als ik wil trollen maak ik een eigen troll topic aan). Op dat forum heb ik misschien 1000 'notes' en ben ik op 20 verschillende accounts 20x permanent verbannen, zoals velen anderen. En ze weten ook gewoon dat ik het ben, ook wanneer ik een totaal andere username en/of IP-adres gebruik. Dus hopelijk geeft jullie dit een beter idee
Alles op dit forum was in ieder geval echt waar en vandaar ook deze nieuwe username & topic om dat even uit te leggen. Normaal zou ik dat niet doen.
Bedankt voor de tips & hulp, waren zeker nuttig
Gr
Vraag1234 (vraag123)