Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Royusa stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Royusa
Amerika-newbie

Royusa stelt zich voor

Bericht door Royusa »

Beste mede forumleden,

zoals netjes is, stel ik me even voor. Ik ben Roy en heb me aangemeld omdat ik bij elke google zoekopdracht voor onze geplande reis naar de westkust van Amerika zo'n beetje op dit forum of de bijbehorende site uitkwam...wel zo makkelijk om ook mee te kunnen praten.

Ik ga voor de eerste keer naar Amerika, in juni dit jaar en ben erg benieuwd of het zo geweldig is als ik me altijd voorgesteld heb. Om alvast in de sfeer te komen heb ik in het verleden enkele Amerikaanse auto's gehad...maar ik mis de uitgestrekte Amerikaanse wegen dan toch wel en je merkt dat die auto's zich minder thuis voelen hier, vooral in de bochten, maar dat had ik er graag voor over. (waren overigens een rode 64 1/2 Mustang hardtop coupe, handbak en een nog rodere 92 Dodge Viper (allereerste productierun) )

Ik zal een ander topic openen om onze reisplanning, die nog in de kinderschoenen staat voor te leggen om te kijken of dit logisch en uitvoerbaar is.

Groeten Roy
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Royusa stelt zich voor

Bericht door Aricon »

Hallo Roy,

Welkom op het forum. :)

Voor het eerst naar Amerika ... dat zal ongetwijfeld een geweldige ervaring worden. En als je het virus, dat heel veel mensen hier hebben, ook te pakken krijgt, zal het vast niet bij deze eerste keer blijven.

Veel plezier gewenst met de voorbereidingen van jullie reis!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer