Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

'Ello' : Clint stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Clint
Amerika-expert

'Ello' : Clint stelt zich voor

Bericht door Clint »

Hoi! Ik ben Clint, ik studeer in Amsterdam (Communicatiewetenschap aan de UvA) en ik woon in Den Haag, al zit ik met mijn gedachten 24/7 in East Lansing, MI.

Vorig jaar zomer heb ik in Scheveningen tijdens het uitgaan een Amerikaans meisje ontmoet en het klikte als in één van die corny romantische hollywood films. Heel veel emails, telefoongesprekken en vliegtickets later ga ik nu deze zomer een wat langere periode naar de VS, 2 maandjes. Ik kwam hier terecht op mijn zoektocht naar informatie over paspoorten en naja, ik denk dat ik wel blijf hangen :wink:
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Clint.

:welcome: op het forum.
Wat fijn dat je binnenkort naar je vriendin gaat, het zal best wel moeilijk zijn geweest om elkaar zo'n lange tijd niet te zien. Hou je ons op de hoogte van het verdere verloop van jullie "romantische Hollywoodfilm". Wij zijn hier gek op liefdesverhalen op het forum (en erg nieuwsgierig :oops: )
Leuke foto trouwens!

Groetjes Marjon
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Ola ; ))

Welkom op dit forum.. ik had stiekem al je website of blogje bewonderd ..
Leuk hoor, weer één mooi verhaal van een liefde overseas ...

Ik las dat jullie, in kort tijdbestek al vaak op en neer zijn gereisd om elkaar te zien ..
Mooi hoor : ))
Sandy
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Voor het korte tijdbestek hebben we elkaar inderdaad veel gezien, gelukkig want het is al moeilijk genoeg ;)