Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

'Ello' : Clint stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Clint
Amerika-expert

'Ello' : Clint stelt zich voor

Bericht door Clint »

Hoi! Ik ben Clint, ik studeer in Amsterdam (Communicatiewetenschap aan de UvA) en ik woon in Den Haag, al zit ik met mijn gedachten 24/7 in East Lansing, MI.

Vorig jaar zomer heb ik in Scheveningen tijdens het uitgaan een Amerikaans meisje ontmoet en het klikte als in één van die corny romantische hollywood films. Heel veel emails, telefoongesprekken en vliegtickets later ga ik nu deze zomer een wat langere periode naar de VS, 2 maandjes. Ik kwam hier terecht op mijn zoektocht naar informatie over paspoorten en naja, ik denk dat ik wel blijf hangen :wink:
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Clint.

:welcome: op het forum.
Wat fijn dat je binnenkort naar je vriendin gaat, het zal best wel moeilijk zijn geweest om elkaar zo'n lange tijd niet te zien. Hou je ons op de hoogte van het verdere verloop van jullie "romantische Hollywoodfilm". Wij zijn hier gek op liefdesverhalen op het forum (en erg nieuwsgierig :oops: )
Leuke foto trouwens!

Groetjes Marjon
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Ola ; ))

Welkom op dit forum.. ik had stiekem al je website of blogje bewonderd ..
Leuk hoor, weer één mooi verhaal van een liefde overseas ...

Ik las dat jullie, in kort tijdbestek al vaak op en neer zijn gereisd om elkaar te zien ..
Mooi hoor : ))
Sandy
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Voor het korte tijdbestek hebben we elkaar inderdaad veel gezien, gelukkig want het is al moeilijk genoeg ;)
Zoals Sandy al had uitgevonden staat er een verhaaltje op mijn sitegeval. En die vind je hier. Leuk om eindelijk eens een actief amerika forum te vinden :)
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Hé Clint :welcome: hier en veel leesplezier!
Ik ben al net zo nieuwsgierig als Marjon (Vana) dus hu ons op de hoogte :lol: :lol: :lol:
Carola
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hi Clint,

Welkom op dit forum. Geweldig dat je nu voor een wat langere periode naar je vriendin in Amerika gaat.
Houd ons maar op de hoogte, we leven graag met jullie mee...... :wink:

Je hebt je voornaam al mee trouwens..... :lol:

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

hekkie schreef:
Je hebt je voornaam al mee trouwens..... :lol:
Waar Clint Eastwood al niet goed voor is he :roll:
Maar ik zal jullie zeker op de hoogte houden :) Het is de bedoeling dat ik na mijn studie voorgoed naar de VS vertrek, maar dat duurt nog wel even :)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Re: 'Ello' : Clint stelt zich voor

Bericht door GPJ73 »

Clint schreef: Vorig jaar zomer heb ik in Scheveningen tijdens het uitgaan een Amerikaans meisje ontmoet en het klikte als in één van die corny romantische hollywood films. Heel veel emails, telefoongesprekken en vliegtickets later ga ik nu deze zomer een wat langere periode naar de VS, 2 maandjes. Ik kwam hier terecht op mijn zoektocht naar informatie over paspoorten en naja, ik denk dat ik wel blijf hangen :wink:
:welcome: en ik ben jaloers :wink:
Toevallig, maar een goede vriend van me uit Scheveningen heeft ook een Am. vriendin, ontmoet in Den Haag tijdens het uitgaan en ze gaan 6 september trouwen. Ze blijven echter in Nederland wonen.
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
jenn
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door jenn »

Hoi,Clint

En welcome :doublethumb:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer