Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

American with Middle Eastern Roots (Shera_USA)

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Shera_USA
Amerika-ontdekker

American with Middle Eastern Roots (Shera_USA)

Bericht door Shera_USA »

Hallo,

Ik ben sinds kort ook op dit forum en het is wel zo netjes om mij even voor te stellen. :lol:

Ik ben een meid waarvan de vader uit Lebanon komt en moeder U.S.A.(Pennsylvania). Sinds 12 jaar wonen we nu in Nederland en dat bevalt ook prima.

Ik vind het trouwens fijn dat dit forum er is voor de Amerikaliefhebbers.
I am proud to be an American!
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: American with Middle Eastern Roots (Shera_USA)

Bericht door hekkie »

Shera_USA schreef:Hallo,

Ik ben sinds kort ook op dit forum en het is wel zo netjes om mij even voor te stellen. :lol:

Ik ben een meid waarvan de vader uit Lebanon komt en moeder U.S.A.(Pennsylvania). Sinds 12 jaar wonen we nu in Nederland en dat bevalt ook prima.

Hallo Shera,

:welcome: op dit forum. Heel prettig dat je je even hebt voorgesteld en we zo iets meer van je weten. Ik heb het onderwerp ietsjes aangepast voor de duidelijkheid.

Veel plezier op dit forum!

Groet Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

:welcome: en veel plezier op dit forum!
Carola
Shera_USA
Amerika-ontdekker

Bericht door Shera_USA »

hekkie schreef:

Hallo Shera,

:welcome: op dit forum. Heel prettig dat je je even hebt voorgesteld en we zo iets meer van je weten. Ik heb het onderwerp ietsjes aangepast voor de duidelijkheid.

Veel plezier op dit forum!

Groet Marjan
Perfect. Well done!
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

:welcome:
en een vraagje als het mag :wink: , heb je nu zowel in Libanon (Lebanon = Engels?) als Pennsylvania gewoond? Lijkt me wel heel bijzonder en zo verschillend qua cultuur en klimaat met Nederland?
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

Ook van harte welkom. Hoop dat je veel bijdragen gaat leveren aan de discussies hier. Zeker met je multiculturele achtergrond. Ik kan me voorstellen dat jouw Amerika ervaringen ietsje anders zijn dan de gemiddelde forummer.

Doreen
SEEING IS BELIEVING
Shera_USA
Amerika-ontdekker

Bericht door Shera_USA »

GPJ73 schreef:

:welcome:
en een vraagje als het mag :wink: , heb je nu zowel in Libanon (Lebanon = Engels?) als Pennsylvania gewoond? Lijkt me wel heel bijzonder en zo verschillend qua cultuur en klimaat met Nederland?
In Libanon heb ik niet gewoond, maar we hebben daar wel vakanties doorgebracht bij mijn opa en oma. Alleen in Coopersburg dat ligt in Pennsylvania en is zo een 25 minuten rijden van de stad Allentown. Ik weet niet of u bekend bent daar? In Pennsylvania regent het ook veel. Mijn moeders voorouders waren PA-Dutch.

Ik vind er is meer verschil met USA en Libanon. Libanon ligt nogal diep in het Midden Oosten en USA is het meest Westerse land. Dat is eigenlijk allemaal gekomen doordat mijn vader een baan had gekregen in de USA vanuit hetzelfde bedrijf uit Libanon en later dan hier in Nederland.

U mag zoveel vragen als u wilt. Bent u helemaal Amerikaans? Ik moet wel zeggen in Libanon zijn ze niet vijandelijk tegen Amerikanen, dat is meer Saoudi-Arabië (goed gespeld :?:)

Groeten,
Shera_USA
Amerika-ontdekker

Bericht door Shera_USA »

doreennicole schreef:Ook van harte welkom. Hoop dat je veel bijdragen gaat leveren aan de discussies hier. Zeker met je multiculturele achtergrond. Ik kan me voorstellen dat jouw Amerika ervaringen ietsje anders zijn dan de gemiddelde forummer.

Doreen
:D Klopt. Ik las hier loopt wel een Souraia uit Marokko rond. Dat hoor je ook niet vaak dat iemand vandaar is fan van USA.
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

Shera_USA schreef:
Alleen in Coopersburg dat ligt in Pennsylvania en is zo een 25 minuten rijden van de stad Allentown. Ik weet niet of u bekend bent daar? In Pennsylvania regent het ook veel. Mijn moeders voorouders waren PA-Dutch.

U mag zoveel vragen als u wilt. Bent u helemaal Amerikaans?
U :?: :lol: oei nu voel ik me echt oud... :wink:
De sfeer op dit forum is zo informeel (gelukkig :!:) dat ik nog nooit iemand met u heb aangesproken, ik hoop maar dat ik nooit iemand hierdoor heb gekwetst... :wink: Wat handig dat engels niet :?:, gewoon YOU ipv dat gedoe met U en JIJ... 8)

Nee ik ben gewoon een uit de klei getrokken tuinderszoon... :D Maar ben wel gek op de VS en Canada, zie evt http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 6221#36221
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
Shera_USA
Amerika-ontdekker

Bericht door Shera_USA »

GPJ73 schreef:
Shera_USA schreef:
Alleen in Coopersburg dat ligt in Pennsylvania en is zo een 25 minuten rijden van de stad Allentown. Ik weet niet of u bekend bent daar? In Pennsylvania regent het ook veel. Mijn moeders voorouders waren PA-Dutch.

U mag zoveel vragen als u wilt. Bent u helemaal Amerikaans?
U :?: :lol: oei nu voel ik me echt oud... :wink:
De sfeer op dit forum is zo informeel (gelukkig :!:) dat ik nog nooit iemand met u heb aangesproken, ik hoop maar dat ik nooit iemand hierdoor heb gekwetst... :wink: Wat handig dat engels niet :?:, gewoon YOU ipv dat gedoe met U en JIJ... 8)

Nee ik ben gewoon een uit de klei getrokken tuinderszoon... :D Maar ben wel gek op de VS en Canada, zie evt http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 6221#36221
:( I'm so sorry :cry: Mocht ik je op het forum ergens tegen komen zeg ik ook je. :wink:

Funny is in het Engels heb je dat niet, klopt. Ook funny is dat ze in die hoge Arabische kringen tegen de eigen familieleden u zeggen. :hilarious:
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Welkom! Zeg op dit forum tegen iedereen maar gewoon "je", hoor! :D
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Shera_USA schreef:Ik ben een meid waarvan de vader uit Lebanon komt en moeder U.S.A.(Pennsylvania).
Lebanon ligt ook in PA, zo'n 65 mijl ten westen van Coopersburg... :wink:
Ennuuh, het regent niet echt veel in PA hoor.

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
Dutch_Bella
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door Dutch_Bella »

Die combinatie hoor je niet vaak. Net als die acteur Keanu Reeves uit de Matrix en The devil's advocate.
I really miss my boyfriend from America.
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

Dutch_Bella schreef:Die combinatie hoor je niet vaak. Net als die acteur Keanu Reeves uit de Matrix en The devil's advocate.

welke combi? Libanon en VS? Volgens mij komt het veel vaker voor dan je denkt. Het idee dat Amerikanen en mensen uit het Midden Oosten olie en water zijn wordt door de media schronelijk overdreven. Er zijn genoeg mensen van allerlei Midden Oosterlijke afkomst die in Amerika perfect geintegreerd leven, net zoals dat in NL het geval is.
SEEING IS BELIEVING
reivax
Amerikafan

Bericht door reivax »

welcome Shera :wink: ...
jenn
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door jenn »

welkom en veel plezier op dit forum
Shera_USA
Amerika-ontdekker