Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hallo allemaal. Even voorstellen: usalet

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
usalet
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Hallo allemaal. Even voorstellen: usalet

Bericht door usalet »

Hallo iedereen!

Mijn naam is Aletta, 28 jaar (helemaal onbekend met dit soort fora) en samen met mijn vriend ga ik eind april/begin mei 28 dagen naar het Zuidwesten van Amerika.
Nu heb ik al diverse boekjes en sites doorgelezen en jeetje, wat is dit een handig forum. De kennis en ervaring die hier allemaal is, super!

In 2009 zijn we een weekje in New York geweest en dat is zo goed bevallen dat we ook ooit een keer een hele andere kant van Amerika wilden ontdekken. En over een paar maanden is het zo ver.
We willen zo veel mogelijk op de bonnefooi gaan. Ticket, eerste overnachtingen en autoverhuur zijn/worden geregeld, de route hebben we redelijk uitgestippeld en voor de rest zien we wel. En dat is best spannend voor een planningsneuroot :wink: .
Vanwege dat laatste zal ik onze planning/route nog even voorleggen aan jullie. Met advies van de experts zal het vast gezonde spanning gaan worden!

Groetjes
Aletta
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Hallo allemaal. Even voorstellen: usalet

Bericht door Aricon »

Hallo Aletta,
welkom op het forum. Ik zie dat je het route forum ook al hebt gevonden. Je gaat vast nuttige tips krijgen. :thumbup:
Veel plezier met de voorbereiding van jullie reis.
Cristobal
Amerikafan

Re: Hallo allemaal. Even voorstellen: usalet

Bericht door Cristobal »

Hoi Aletta,

Met 28 dagen ga je een bijzonder fijne reis tegemoet. In die periode kun je inderdaad op de meeste plaatsen zonder reserveren terecht. Wij deden het ook op die manier in mei 2011 en hebben bijna altijd op de plaats kunnen overnachten waar we wilden.
Voor het zuidwesten vind je al iets over LA en Bryce Canyon online op http://kokomode.wordpress.com/
Over heel wat andere plaatsen komen de volgende weken nog leuke dingen online.

Hopelijk heb je er wat aan en geniet van het forum en van je reis, uiteraard.

CHristophe
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer