Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Stars and Stripes even voorstellen.
-
Stars and Stripes
- Amerika-newbie
Stars and Stripes even voorstellen.
Wij zijn Rudy en Angelique, en vooral ik (Rudy) ben al een hele tijd een "stiekeme" lezer van dit forum. Maar nu onze plannen om in de nabije toekomst aan de overkant een bedrijf te starten echt wel serieus aan het worden zijn ga ik me toch maar storten in de gezellige en leerzame reacties hier op dit forum. Ondertussen heb ik veel gelezen en geleerd van o.a.boeken en het internet (ook dit forum), dat ik ook wel denk vragen te kunnen beantwoorden, maar net zo goed vragen zal hebben.
O ja, California dat is echt wel zeker dat dat de plek moet worden waar we naar toe willen. We zijn nu de afgelopen 3 jaar 4x daar geweest en that's te place to be voor ons. Wat we daar willen ondernemen gaan we nu in de komende tijd precies bepalen en kijken of dit haalbaar is.
Groet,
Rudy
O ja, California dat is echt wel zeker dat dat de plek moet worden waar we naar toe willen. We zijn nu de afgelopen 3 jaar 4x daar geweest en that's te place to be voor ons. Wat we daar willen ondernemen gaan we nu in de komende tijd precies bepalen en kijken of dit haalbaar is.
Groet,
Rudy
- GPJ73
- Amerikakenner
- Contacteer:
:welcome: op het forum en ja California staat ook hoog op mijn vakantielijstje, mijn beste vriend en ik zijn nog aan het kijken of we toch niet "stiekem" dit jaar nog een week of 2 naar o.a. San Diego e.o. gaan...
Vorige keer zijn we niet zuidelijker als LA geweest namelijk. Veel plezier met jullie plannen.
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
-
Stars and Stripes
- Amerika-newbie