Met mijn 21 zomers een van de jongste op dit forum. Althans, dat denk ik.
Mijn naam is Thomas en ik studeer momenteel HBO commerciele management aan de IVA in Driebergen waar ik bezig ben met de afronding door middel van mijn eindscriptie.
Hobby's heb ik in de vorm van fotografie, auto's, op de bank zitten met mijn iPad en muziek luisteren.
Als baby ben ik voor het eerst in de US geweest. Michigan en Illinois zijn de staten waar mijn ouders mij destijds mee naar toe gesleept hebben.
Na het behalen van mijn propedeuse jaar op HBO heb ik mijzelf beloont door een reis naar Florida te maken. Dit was 2011. Omdat ik mijn baby reis natuurlijk niet meer kan herinneren ging er een wereld voor mij open. G-e-w-e-l-d-i-g! Wat een land. Sinds dien ben ik helemaal gek van dit land. Afgelopen september heb ik dan ook de West Coast bezocht. Wij (ik + 3 beste vrienden) verbleven het grootste deel in Las Vegas, NV en een paar nachten in het schitterende Ritz/Marriott hotel in Down Town Los Angeles. Uiteraard hebben wij ook Arizona aan gedaan.
Na een poosje gebrowst te hebben op dit forum, vandaag maar besloten om ook een account aan te maken. Ik hoop dat ik veel van jullie kan leren, aangezien ik nog vaak naar de USA heen wil.
Mijn grootste wens is om met mijn eigen auto (NL kenteken- mijn grootste trots. Voor ge geinteresseerde een 2001 Citroen Saxo 1.6 16v VTS BiTone) van west naar oost te rijden. Ook wil ik graag na het afronden van mijn studie een cursus Engels in Boston, Atlanta of Chicago gaan volgen.
Als laatst nog een foto van wie er achter mijn nickname, en natuurlijk echte naam, zit verstopt.
Genomen in Arizona met onze fraaie Hertz Chevy Captiva.

Groetjes!