Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ook ik stel me even voor: SharonH

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
SharonH
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Ook ik stel me even voor: SharonH

Bericht door SharonH »

Hallo iedereen!

Mijn naam is Sharon Horsman, ben 23 jaar en kom uit Ommen, dichtbij Zwolle. Ik studeer interieurarchitectuur en wil volgend jaar in augustus t/m december stage lopen in New York bij een van de grote architectenbureaus, wat al eigenlijk een kinderdroom was die ik nu eindelijk waar wil maken!
Ik heb me geregistreerd op dit forum om meer informatie te vinden over het zoeken van woonruimte, visumaanvraag, 'goede en verkeerde' buurten en ik vind het natuurlijk ook heel inspirerend alle verhalen te lezen over de rest van het land. :thumbup:
Als iemand goede tips heeft zijn ze natuurlijk van harte welkom:)
Wallstreet
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Ook ik stel me even voor: Sharon Horsman

Bericht door Wallstreet »

Hey hallo Sharon, welkom op het forum.
Leuke plannen heb je daar, succes met het verwezenlijken!
SharonH
Amerika-newbie

Bericht door SharonH »

Bedankt! Komt vast goed, ga mijn best doen.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Hi Sharon, hou er rekening mee dat in de VS de architecten met een ander metrisch systeem werken waardoor voor jou het maken van simpele ontwerpen al lastig kan zijn. Ze werken er met hele andere maten! En met welk bouwkundig programma werk je? In de VS werkt men voornamelijk met autocad, terwijl in NL veel studenten Vectorworks leren.
Ik wens je veel succes in je zoektocht. Mocht het je lukken een leuk bureau te vinden, dan zal het vast een super ervaring zijn!
lllammert
Amerika-newbie

Bericht door lllammert »

Hey! ik ben geboren in Zwolle

xx my
SharonH
Amerika-newbie

Bericht door SharonH »

RiverCola schreef:Hi Sharon, hou er rekening mee dat in de VS de architecten met een ander metrisch systeem werken waardoor voor jou het maken van simpele ontwerpen al lastig kan zijn. Ze werken er met hele andere maten! En met welk bouwkundig programma werk je? In de VS werkt men voornamelijk met autocad, terwijl in NL veel studenten Vectorworks leren.
Ik wens je veel succes in je zoektocht. Mocht het je lukken een leuk bureau te vinden, dan zal het vast een super ervaring zijn!
Heel erg bedankt voor de tips! AutoCad heb ik al onder de knie dat scheelt, maar inderdaad; het maatsysteem is wel even wat anders. Goed om even aandacht voor te hebben de komende maanden, bedankt :)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer