Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: Joopdevries94

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Joopdevries94
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Even voorstellen: Joopdevries94

Bericht door Joopdevries94 »

Na een aantal keren informatie van deze site te hebben gehaald heb ik me toch maar eens aangemeld.
Ons gezin heeft nu twee keer de regio Wyoming Montana Utah en Idaho bezocht. We zijn vooral gek op Wyoming, omgeving Cody en Jackson. Op dit moment niets gepland maar het gaat er zeker weer van komen. Zo langzamerhand begint het weer te kriebelen. Misschien vanuit Minneapolis richting Black Hills en vandaar uit richting Wyoming om langs de Yellowstone in Paradise Valley Montana te eindigen. Maar eigenlijk nog geen idee. The Hoback River en Flat Creek bij Jackson moeten ook nog maar eens bevist worden. Dat zijn dus mijn hobbies: Vliegvissen, Noord Amerikaanse Indianen en fotografie. Wat dat betreft kan ik mijn ei in dat gebied goed kwijt. Ik ben er nog lang niet uitgekeken. Eens geweest, altijd verslaafd. Een prettige verslaving.

Groeten,
Joop
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Even voorstellen.

Bericht door vana »

Hoi Joop,

welkom op het forum.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer