Ellen stelt zich voor!

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Ellen1308
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 06 mei 2012, 20:18
Aantal x V.S. bezocht: 7

Ellen stelt zich voor!

Bericht door Ellen1308 »

Hallo allemaal!

Na al een tijdje op het forum rondgesnuffeld te hebben naar allerlei informatie heb ik toch maar besloten om een account aan te maken.

Zoals in het onderwerp al staat, heet ik Ellen (Volledige nickname Ellen1308, mijn verjaardag). Ik ben 38 jaar en woon samen met mijn man en 2 kinderen (meisje van bijna 6 en jongetje van 3) in het midden van het land.

Voordat wij kinderen kregen, vonden we het geweldig om grote rondreizen te maken. Zo hebben wij rondreizen gemaakt door Florida, Thailand, Australië, Zuidwest-Amerika, Mexico, Zuid-Afrika en het Noordoosten van Amerika. Tijdens de laatste reis was ik zwanger van onze dochter; na haar geboorte hebben we het echte reizen even voor gezien gehouden en houden we het bij campingvakanties in Frankrijk of Italië. Ook lekker natuurlijk, maar het begint bij mij weer te kriebelen! En mijn voorkeur gaat uit naar een reis naar de Verenigde Staten! Gewoon omdat ik het daar heerlijk vind! Geweldige natuur, veel ruimte, heerlijk shoppen en noem het maar op!
Manlief voelt de kriebels nog niet zo, maar we hebben toch vorige week een spaarrekening geopend waar we iedere maand een vast bedrag gaan sparen om zo over 5 jaar een leuk bedrag te hebben voor een mooie reis naar de States!!! Tja, en toen kreeg ik nog meer last van die kriebels en daarom kom ik nu regelmatig hier om mijn hart op te halen met al die mooie verhalen van anderen! (Als ik dan de komende 5 jaar nog niet in Amerika kom, dan moet ik maar meegenieten van de verhalen van anderen!)

Zo, in een nutshell mijn verhaal. Mocht je vragen hebben, schroom niet ze te vragen!
Hockey
Amerika-expert
Berichten: 10174
Lid geworden op: 21 dec 2010, 15:59
Locatie: Nederland

Re: Ellen stelt zich voor!

Bericht door Hockey »

Hallo Ellen, wees welkom.
Gebruikersavatar
Spocky
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 apr 2012, 21:39
Locatie: Tilburg

Re: Ellen stelt zich voor!

Bericht door Spocky »

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Welkom
2000 Florida
2002 New York
2003 Florida
2004 Rondreis California en Las Vegas
2005 Florida
2006 Florida
2007 Florida
2008 Florida
2009 California en Florida
2010 Florida
2011 Florida
2012 Las Vegas en Grand Canyon
2013 Florida en Disneycruise
Ellen1308
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 06 mei 2012, 20:18
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ellen stelt zich voor!

Bericht door Ellen1308 »

Hallo allemaal!
Aangezien het alweer een paar jaar geleden is dat ik mij heb aangemeld plaats ik eerst weer even een bericht in dit topic.
Ik ben altijd blijven meelezen hier, maar omdat we geen concrete Amerika-plannen hadden had ik niet echt een reden om berichten te plaatsen.

Maar daar komt nu verandering in!
Wij gaan namelijk dit jaar van 16 juli t/m 6 augustus op vakantie naar Florida!!

Dus waarschijnlijk zullen jullie mij hier nu wel vaker gaan tegenkomen!
Ellen1308
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 06 mei 2012, 20:18
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ellen stelt zich voor!

Bericht door Ellen1308 »

Hallo!
Inmiddels zijn we weer een jaar verder en hebben we toch weer Amerika-plannen. Omdat we dit keer een deel van Amerika willen gaan bezoeken waar we nog niet eerder zijn geweest (North en South Carolina en wellicht andere zuidelijke staten) zal ik denk ik veel op dit forum te vinden zijn en hopelijk kan ik hier veel informatie vandaan halen!
Groetjes, Ellen
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer