Condor stelt zich voor

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Condor
Amerika-ontdekker
Berichten: 78
Lid geworden op: 19 jan 2006, 13:55
Locatie: Belgie
Contacteer:

Condor stelt zich voor

Bericht door Condor »

Hoi.
Mijn naam is Theo en woon weer in Belgie (helaas).
Heb in Ellenwood in Atlanta GA gewoond en ook in Grey (Johnson City TN).
Wegens zware ziekte van mijn moeder zijn we (mijn Amerikaanse vrouw en mezelf) weer naar Belgie gekomen.
Maar ooit gaan we terug hé :lol:
Momenteel ben ik bezig met een zaak voor reizen naar de USA op te starten en heb het geluk gehad om te kunnen samen werken met La Quinta hotels.
Ik hou erg veel van Amerika en ben soms heel boos voor reacties die ik hier krijg.
Amerika dit,Amerika dat...
Hadden we Amerika niet gehad dan spraken we nu duits (of ondertussen misschien reeds arabisch??).
Soms ben ik niet akkoord met hun politiek maar eerlijk gezegd...hoeveel jonge mannen en vrouwen hebben hun leven al gegeven????
Jonge mensen die anders nog een heel leven voor zich hadden.
Op 911 woonde ik in Atlanta en eerlijk gezegd...nog steeds zie ik die vreselijke beelden.
Laten we samen werken aan een VRIJE toekomst.
Effe vermelden dat dit hier een fijne site is waar iedereen veel info kan vergaren en zo een onvergetelijke vakantie beleven.
Groetjes,Theo.
Georgia on my mind.
kastelke
Amerika-expert
Berichten: 18763
Lid geworden op: 02 feb 2005, 08:56
Locatie: Oakville, Ontario
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Theo, deze collega-Belg heet je welkom!
Spijtig dat je wegen zo'n omstandigheden moet terugkeren, maar anderzijds: jij hebt een Amerikaanse vrouw, dus een regelrechte toegang terug naar de States indien je wenst (en dat ik voor vele andere hier enkel maar een droom).
Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt hier. Hebben jullie ook kinderen die mee zijn verhuisd?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Staceybeesie
Amerika-expert
Berichten: 5154
Lid geworden op: 02 dec 2004, 17:23
Locatie: USA

Bericht door Staceybeesie »

La Quinta, mijn favoriete hotelketen.
Goed en betaalbaar en prima kwaliteit.
En.... in elk hotel mogen de honden mee en worden we niet weg gestopt in een achteraf uitgeleefd kamertje.
Succes met je plannen!!!

Groetjes Petra
CaroLine
Amerika-expert
Berichten: 1946
Lid geworden op: 13 apr 2004, 20:10
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Limburg

Bericht door CaroLine »

Staceybeesie schreef:En.... in elk hotel mogen de honden mee en worden we niet weg gestopt in een achteraf uitgeleefd kamertje.
Daarom voor ons geen La Quinta! :sorry:
We hebben hele nare ervaringen met huisdieren in een hotel.
Staceybeesie
Amerika-expert
Berichten: 5154
Lid geworden op: 02 dec 2004, 17:23
Locatie: USA

Bericht door Staceybeesie »

FCRMteB schreef:
Staceybeesie schreef:En.... in elk hotel mogen de honden mee en worden we niet weg gestopt in een achteraf uitgeleefd kamertje.
Daarom voor ons geen La Quinta! :sorry:
We hebben hele nare ervaringen met huisdieren in een hotel.
huh?
Gebruikersavatar
Jasmino
Amerika-expert
Berichten: 7090
Lid geworden op: 15 mar 2004, 08:34
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Theo, van harte welkom op dit forum! :welcome:

Staceybeesie schreef:La Quinta, mijn favoriete hotelketen.
Goed en betaalbaar en prima kwaliteit.
En.... in elk hotel mogen de honden mee en worden we niet weg gestopt in een achteraf uitgeleefd kamertje.
Ik kan me voorstellen dat het voor jullie heel prettig is, Petra, maar ik moet er ook niet aan denken te slapen in een hotelkamer waar de vorige avond nog honden (of katten) zijn geweest. Ik ben er namelijk zwaar allergisch voor, en ik wordt altijd binnen 10-20 minuten hartstikke ziek ervan. Ik probeer er dan ook altijd op te letten dat het niet gebeurt, maar dat lukt niet altijd. Hetzelfde met een vlucht naar Amerika. Ik zou maar net naast iemand zitten die een (klein) hondje bij zich heeft, dan begint mijn vakantie in elk geval heel erg beroerd.........
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
CaroLine
Amerika-expert
Berichten: 1946
Lid geworden op: 13 apr 2004, 20:10
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Limburg

Bericht door CaroLine »

Staceybeesie schreef:
FCRMteB schreef: Daarom voor ons geen La Quinta! :sorry:
We hebben hele nare ervaringen met huisdieren in een hotel.
huh?
Zal even uitleggen waarom ik liever geen hotelkamer meer wil waar ook huisdieren welkom zijn.
Zelf ben ik allergisch voor honden. We hebben dus nooit een hond gehad, ik ben er niet aan gewend en ik moet er niks van hebben.
In Spanje hebben we een keer overnacht in een Novotel waar ook huisdieren welkom waren. De dag erna zaten we onder de vlooienbeten.
Getsjie, als ik er nog aan denk :yuk:
Staceybeesie
Amerika-expert
Berichten: 5154
Lid geworden op: 02 dec 2004, 17:23
Locatie: USA

Bericht door Staceybeesie »

Kan me voor stellen dat je als je allergisch bent dat het geen pretje is in het vliegtuig en in een hotel.
Maar wat ik dus bij de La Quinta hotels vindt, is dat het juist heel schoon is. En ze zullen best wel kamers hebben speciaal voor mensen met honden (ook ivm allergieen), maar die zijn dus niet uitgeleefd. Dat bedoelde ik er mee te zeggen. Bij sommige hotels wordt je gewoon weggestopt als je met honden reist en bij het La Quinta hotel niet.
Voor ons is het hebben vakantie een stuk leuker als de honden er bij zijn, wat misschien een ander met hun kinderen zou hebben. En nee, ze gaan niet mee naar de ontbijtzaal en als wij het hotel verlaten gaan de honden met ons mee. We laten ze er niet achter. Het is een stukje van jezelf geworden en dan is het lekker dat je niet in een bed komt waar de vlooien je bespringen :wink: Dan had ik dus echt de deur dicht getrokken en in mijn auto gaan slapen of zo. Denk ook dat dat meer een probleem is van het hotel en niet van de mensen die met een hond in een hotel komen. Als je bij ons thuis komt is het ook gewoon heel netjes thuis en dat stel ik zelf altijd zeer op prijs. En vind dat tijdens mijn vakantie net zo belangrijk. Dus ik ben blij dat er een hotel is die ons niet als "paria's" behandelt.

Groetjes Petra
CaroLine
Amerika-expert
Berichten: 1946
Lid geworden op: 13 apr 2004, 20:10
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Limburg

Bericht door CaroLine »

Staceybeesie schreef:Kan me voor stellen dat je als je allergisch bent dat het geen pretje is in het vliegtuig en in een hotel.
Maar wat ik dus bij de La Quinta hotels vindt, is dat het juist heel schoon is. En ze zullen best wel kamers hebben speciaal voor mensen met honden (ook ivm allergieen), maar die zijn dus niet uitgeleefd. Dat bedoelde ik er mee te zeggen. Bij sommige hotels wordt je gewoon weggestopt als je met honden reist en bij het La Quinta hotel niet.
Voor ons is het hebben vakantie een stuk leuker als de honden er bij zijn, wat misschien een ander met hun kinderen zou hebben. En nee, ze gaan niet mee naar de ontbijtzaal en als wij het hotel verlaten gaan de honden met ons mee. We laten ze er niet achter. Het is een stukje van jezelf geworden en dan is het lekker dat je niet in een bed komt waar de vlooien je bespringen :wink: Dan had ik dus echt de deur dicht getrokken en in mijn auto gaan slapen of zo. Denk ook dat dat meer een probleem is van het hotel en niet van de mensen die met een hond in een hotel komen. Als je bij ons thuis komt is het ook gewoon heel netjes thuis en dat stel ik zelf altijd zeer op prijs. En vind dat tijdens mijn vakantie net zo belangrijk. Dus ik ben blij dat er een hotel is die ons niet als "paria's" behandelt.

Groetjes Petra
Ja Petra, ieder het zijne maar je hoeft er niet anders door behandeld te worden. Ik ben het er dus niet mee eens als je ergens achteraf wordt weggestopt.
Mijn broer heeft ook 2 honden en ook bij hem thuis is het heel netjes hoor.
(Ik wil ook helemaal niet beweren dat mensen met honden vies zijn).

In Spanje hadden we helemaal niets in de gaten totdat we 's ochtends wakker werden en onder de vlooienbeten zaten. Als ik het eerder had gemerkt waren we er natuurlijk niet blijven overnachten.

Geniet jij maar lekker van je honden en ik ben blij voor je dat je ze mee kunt nemen want de meeste mensen laten met pijn in hun hart hun huisdieren achter in een pension.
groetjes van Carola
Marcel
Amerikakenner
Berichten: 985
Lid geworden op: 26 okt 2004, 17:02
Locatie: North Wilkesboro, NC
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Staceybeesie schreef:Als je bij ons thuis komt is het ook gewoon heel netjes thuis en dat stel ik zelf altijd zeer op prijs.
Ik kan dit uit eigen waarneming bevestigen. Zelfs in de garage en in de logeerkamer was het netjes bij Petra :D
Life is good in the Tarheel State.
Condor
Amerika-ontdekker
Berichten: 78
Lid geworden op: 19 jan 2006, 13:55
Locatie: Belgie
Contacteer:

Bericht door Condor »

Hey....bedankt iedereen voor de leuke reakties :lol:
Nee,de twee dochters van mijn vrouw zijn bij haar ex in California.
Haar oudste , Melissa is vandaag juist 23 jaar geworden en dan is het natuurlijk wat moeilijk voor haar.
De ex wil de kinderen niet op vakantie latren komen wat wel erg dom is want het zou ze een goed beeld geven van Europa en dus een voetje voor hebben bij een eventuele job.
En nee,haar ex is niet kwaad op ons,dus daar kan het niet aan liggen.
La Quinta is idd een erg goed hotelketen waar ik graag zaken mee doe.
Wij hebben veel Amerikaanse vrienden die soms "een oogje in het zeil houden" en ons op de hoogte brengen.
Het enige wat moeilijk om te vinden is (over heel Amerika gezien) zijn daycare centers voor kleine kinderen.
Zo zouden ouders eens een dagje voor zichzelf hebben.
En ja,idd..het is de bedoeling om iets mooi op te starten en dan terug te keren en later alles door te geven aan de zoon van mijn zus die nu 7 jaar is.
Dan moet hij niet ja knikken voor een baas 8)
Wel ja knikken voor lastige klanten :hilarious:
Gelukkig ben ik niet allergisch aan honden,heb zelf een Franse Boucheron waar ik hele leuke momenten mee beleef.
Maar ik begrijp dat mensen allergisch kunnen zijn (mijn schoonbroer is dat ook).
Ik zal de vraag eens stellen aan de hoofdzetel van La Quinta in Texas.
Eens zien of ze aparte kamers behouden voor klanten met dieren of hoe ze het anders doen.
Leuk om op de website te zetten trouwens :D
Nogmaals,thanks voor de leuke berichten.
Georgia on my mind.
Staceybeesie
Amerika-expert
Berichten: 5154
Lid geworden op: 02 dec 2004, 17:23
Locatie: USA

Bericht door Staceybeesie »

Marcel schreef:
Staceybeesie schreef:Als je bij ons thuis komt is het ook gewoon heel netjes thuis en dat stel ik zelf altijd zeer op prijs.
Ik kan dit uit eigen waarneming bevestigen. Zelfs in de garage en in de logeerkamer was het netjes bij Petra :D
:lol: thanks :wink:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer