Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hallo, ik ben Frieda.
Hallo, ik ben Frieda.
Normaal gesproken gaan wij op vakantie in onze Amerikaanse hefdakvouwwagen naar Frankrijk. We crossen wat af met ons karretje en uitgerekend nu we naar Amerika gaan, kan hij niet mee. Waarom dit jaar Amerika?? Nou, we zijn beide 50 geworden én 25 jaar getrouwd dit jaar, dus dat willen we graag met onze twee kids, Anita van 17 en Thomas van 20, met een "once in a lifetime vacation" vieren. Anita riep meteen: New York! En dat vonden we allemaal geweldig. Ik herrinnerde me de dagboeken van Michelly (elkaar ooit ontmoet op wintersport) en na een gezellige zondag bij hun, gingen wij met heel veel tips en zin in Amerika weer naar huis. De speurtocht naar tickets voor New York kon beginnen! Gelukkig ook gevonden voor nog een mooi prijsje en een hotel in New York geboekt voor een week. Maar we hebben 4 weken vakantie, dus ik kon nog even verder zoeken. En ik wou niet ondankbaar overkomen, maar ik wilde naar het westen; het oosten leek te Europees. Dus op zoek naar nog een stel tickets, want gelukkig waren de anderen het wel met me eens. Dat is Phoenix geworden. Ondertussen ook weer een tent aangeschaft en andere spulletjes en overnachtingen boeken; ja, zelfs Yosemite is me gelukt.
We wisselen camperen af met hotels en Natuurparken met steden. Vier weken leek eerst lang, maar nu lijkt het te kort; dus misschien toch geen "once in a lifetime vacation"!!
We wisselen camperen af met hotels en Natuurparken met steden. Vier weken leek eerst lang, maar nu lijkt het te kort; dus misschien toch geen "once in a lifetime vacation"!!
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Hallo, ik ben Frieda.
Welkom op het forum en een leuke aanleiding om op deze manier samen een keer de USA te bezoeken 
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Re: Hallo, ik ben Frieda.
Hey Frieda
Welkom hier en en of het bij een "once in a lifetime vacation" blijft? Ik heb mijn twijfels
Je zult hier nog ideeën genoeg opdoen.
Groetjes,
Elly
Welkom hier en en of het bij een "once in a lifetime vacation" blijft? Ik heb mijn twijfels
Je zult hier nog ideeën genoeg opdoen.
Groetjes,
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl