Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

introductie kathleen.vw

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
kathleen.vw
Amerika-ontdekker

introductie kathleen.vw

Bericht door kathleen.vw »

hey,

Ik ben al een aantal maal op vakantie geweest naar Island Park, Idaho en ben volledig verliefd geworden op de States daar.
Vanaf de eerste keer wilde ik maar 1 ding, zo snel mogelijk terug. Bij aankomst daar voel ik me zo thuis, echt geweldig.
Daarom heb ik meegedaan met de lotterij vorig jaar.
En vreemd maar waar, ik heb de DV2012 gewonnen. :)

Nu ben ik dus alles in orde aan het brengen aan het regelen. Natuurlijk heb ik ontelbaar veel vragen op de moment waar ik op hoop dat ik hier op het forum wel wat antwoorden kan vinden.

Februari ben ik terug op vakantie in Island Park, dit was al geboekt voor ik wist dat ik de lotterij had gewonnen.
Nu heeft mijn vakantie wel een hele andere dimensie gekregen en zal ik onder andere gaan zoeken naar een job en een woonst.

Alles is zo spannend en tegelijkertijd maar soms heb ik ook een beetje schrik, zo in je eentje vertrekken is niet evident maar ik zet alles op alles om het te doen lukken!

Groetjes,

Kathleen
http://kathleen-vw.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
kathleen.vw
Amerika-ontdekker

Re: introductie kathleen.vw

misschien nog nuttig om te zeggen, ben momenteel 27 jaar e woon in Stabroek in België. Dat is op de Nederlandse grens, heb dus veel familie in Nederland wonen.

Mezelf introduceren is nooit mijn sterkste kant geweest...
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

Hallo Kathleen, welkom op het forum. :wave:

Gaaf dat je de DV2012 gewonnen, nog van harte gefeliciteerd, wel moedig dat je in je eentje gaat
en ik begrijp best wel dat je het af en toe moeilijk mee hebt. Is ook nogal al een grote stap en een
grote verandering in je leven. :clap: Maar je bent jong dat komt allemaal wel goed.
Heel veel succes. :wink:
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Hallo Kathleen en welkom hier !

Leuk vooruitzicht heb je :thumbup: .Ik kan best begrijpen dat het ook wat vreemd aanvoelt zo in je eentje vertrekken maar het zal allemaal wel goedkomen . In ieder geval veel succes toegewenst met je verdere toekomstplannen en hou ons op de hoogte hoe je plannen vordert !

Gr,
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Welkom bij Alles Amerika, Kathleen. Fijn dat je de weg naar hier ook gevonden hebt. ;-)

En voor diegenen die willen weten met welke vragen Kathleen nu allemaal nog zit:
viewtopic.php?f=12&t=38122
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Heztur
Amerika-ontdekker

Bericht door Heztur »

Wow Kathleen! Geweldig! Gefeliciteerd met het winnen van DV2012!!
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Welkom op het forum en gefeliciteerd met het winnen van de DV2012; Stabroek is maar een paar kilometer bij Bergen op Zoom vandaan, daar zul je dan misschien ook wel eens gaan winkelen :thumbup:
kathleen.vw
Amerika-ontdekker

DVDGuy schreef:Welkom op het forum en gefeliciteerd met het winnen van de DV2012; Stabroek is maar een paar kilometer bij Bergen op Zoom vandaan, daar zul je dan misschien ook wel eens gaan winkelen :thumbup:
Thanks!
ik ga er inderdaad regelmatig winkelen. Best wel leuk daar. Nu winkel ik ook meer in Nederland dan in België. Met mijn Nederlandse roots ben ik redelijk groot en kleren vinden in België is vaak een ramp. Hopelijk gaat dat geen probleem zijn in de states.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer