Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen Dagmar74
Even voorstellen Dagmar74
Hoi allemaal,
Zal mij even voorstellen, ben Dagmar, sinds een paar dag 37, getrouwd, 2 meiden en woonachtig in het midden van het land. Heb samen met mijn man afgelopen week besloten de plas eens over te gaan steken. WIj willen graag volgend jaar oktober een week naar New York. Deze stad staat hoog op mijn wensenlijstje. Aangezien de meiden nog te klein zijn zal het een bezoekje zonder hen worden. In de toekomst zouden we graag een rondreis met start (of eind) SF willen maken. Ben nog niet helemaal thuis in Amerika, maar wel geintresseerd. Waar de fascinatie vandaan komt hoef ik hier niet uit te leggen lijkt mij. Ben wel eerder een cultuur dan natuurfan. Ben met name geintresseerd in de geschiedenis (vanuit mijn vakgebied).
Groeten
Zal mij even voorstellen, ben Dagmar, sinds een paar dag 37, getrouwd, 2 meiden en woonachtig in het midden van het land. Heb samen met mijn man afgelopen week besloten de plas eens over te gaan steken. WIj willen graag volgend jaar oktober een week naar New York. Deze stad staat hoog op mijn wensenlijstje. Aangezien de meiden nog te klein zijn zal het een bezoekje zonder hen worden. In de toekomst zouden we graag een rondreis met start (of eind) SF willen maken. Ben nog niet helemaal thuis in Amerika, maar wel geintresseerd. Waar de fascinatie vandaan komt hoef ik hier niet uit te leggen lijkt mij. Ben wel eerder een cultuur dan natuurfan. Ben met name geintresseerd in de geschiedenis (vanuit mijn vakgebied).
Groeten
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Even voorstellen Dagmar74
Welkom op het forum; cultuur is wat de Amerikanen graags zouden willen hebben, prachtige natuur is er in overvloed
In NYC is echter geen natuur, maar wel de nodige "cultuur".
In NYC is echter geen natuur, maar wel de nodige "cultuur".
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Hallo Dagmar,
welkom op dit forum.
welkom op dit forum.
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Die natuur lijkt me overdonderend. Wil ik natuurlijk wel meemaken. Ben alleen niet zo'n hike-type. En bang voor beren, hahahaha (brrrr). Ik vat geschiedenis ook onder cultuur en die lijkt mij wel te vinden in de VS. Ik sta er altijd een hoop over te vertellen in de klas en dan lijkt het mij ook aardig om op zn minst eens te kunnen zeggen dat je er ook bent geweest. Zowiezo een land waarover ik het vaak heb als we spreken over de 20e eeuw.
- Heztur
- Amerika-ontdekker
Hai Dagmar
Welkom!
Vrienden van me zijn vorig jaar naar Amerika gekomen, en zijn in Las Vegas begonnen, richting Grand Canyon gekacheld, via Death Valley (en ons huis) richting Yosemite (maar dat was nog gesloten vanwege sneeuw) en gestopt in San Fransisco. Je rijdt wat af, maar dan zie je ook wat. Bovendien doen die Amerikanen veel met / in hun auto, dus wellicht kun je dat hiken tot een minimum beperken
Het is goed te doen!
Vrienden van me zijn vorig jaar naar Amerika gekomen, en zijn in Las Vegas begonnen, richting Grand Canyon gekacheld, via Death Valley (en ons huis) richting Yosemite (maar dat was nog gesloten vanwege sneeuw) en gestopt in San Fransisco. Je rijdt wat af, maar dan zie je ook wat. Bovendien doen die Amerikanen veel met / in hun auto, dus wellicht kun je dat hiken tot een minimum beperken
Het is goed te doen!
- Nati
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Hoi Dagmar
Welkom op het AA forum!!!
Laat je zeker niet van de wijs brengen omdat je bang bent voor beren.
Mijn grootste nachtmerrie zijn slangen en de kans dat je die in Amerika tegen zult komen is misschien een beetje groter dan een beer.Zo lag er een dode slang in het midden van de baan in Joshua Three NP en heb ze maar vanop een afstandje gaan bekijken. Maar niks zal me ooit kunnen tegenhouden om terug de plas over te steken
Welkom op het AA forum!!!
Laat je zeker niet van de wijs brengen omdat je bang bent voor beren.
Mijn grootste nachtmerrie zijn slangen en de kans dat je die in Amerika tegen zult komen is misschien een beetje groter dan een beer.Zo lag er een dode slang in het midden van de baan in Joshua Three NP en heb ze maar vanop een afstandje gaan bekijken. Maar niks zal me ooit kunnen tegenhouden om terug de plas over te steken