Hier een nieuw forum lid uit Eindhoven.
Mijn naam is Twan Trienekens, 30 jaar, woonachtig in Eindhoven, en Amerika fan.
Ben de afgelopen jaren al diverse keren op vakantie geweest in de USA. Eerste keer was 1997, toen als muzikant deel uitmakend van een Amerikaans muziekkorps waarmee ik 3 maanden op toernee ben geweest door heel Amerika. Ook in 1998 en 1999 was ik lid van dit korps en in die 3 zomers is mijn verslaving ontstaan denk ik.
In 2000 was ik met mijn toenmalige vriendin op vakantie bij een vriend in Miami, waarna we doorreisden naar Orlando voor de pretparken waar mijn andere verslaving (Orlando) is ontstaan.
In 2002 met 4 vrienden richting Chicago en lekker in Illinois en Wisconsin rondgereden.
In 2004 met ouders, broertje en mijn vriendin op hun 25jarig huwelijksreis geweest en de gehele West-Kust gezien, inclusief alle natuurschoon.
In 2006 met vriendin en vrienden rondreis door Florida, incl. weekje Orlando.
In 2008 met mijn Nederlands muziekkorps 3 weken op tournee geweest in Amerika.
In 2009 met mijn vriendin naar California en Vegas, vooral om de grote steden te zien.
In 2010 samen naar Orlando geweest, en een weekendje in het midden op-en-neer gevlogen naar Vegas.
Onze a.s. vakantie staat gepland vanaf 26 september tot 11 oktober. We beginnen in Boston, gaan met de trein naar NY, Philly en DC, en vliegen daarna naar Vegas voor een weekje fun.
En als klap op de vuurpijl gaan we volgend jaar 11 mei trouwen en aansluitend op huwelijksreis naar Amerika. Die reis zijn we nu aan het plannen.
Al met al hebben wij al heel wat miles op onze teller staan, en we zijn zeer blij dat we over 4 weken er weer een behoorlijk aantal gaan toevoegen

Groeten
Twan