Pagina 1 van 1

Even voorstellen: Toon

Geplaatst: 28 apr 2011, 09:01
door ToonW
Hey iedereen,

Ik heb dit forum al meermaals gebruikt om te lezen, maar ik ga proberen wat meer actief betrokken te geraken vanaf nu. Hopelijk is het geen probleem dat ik van Belgiƫ ben in plaats van van Nederland ;)

Deze zomer trek ik voor de tweede keer richting de US, enkele jaren geleden hebben we een rondreis gedaan in het westen/mid-westen (niet de kust) en dat is me ENORM meegevallen. Een eerste mogelijkheid om de VS te bezoeken was dan al reeds in het water gevallen omwille van een tweede zit aan de universiteit... Ik ben dan ook zeer blij dat ik dit jaar terug richting the VS kan, deze keer voor New York-Washington-Florida!

Re: Even voorstellen: Toon

Geplaatst: 28 apr 2011, 10:26
door DVDGuy
Welkom op het forum; je zult er trouwens nog versteld van staan hoeveel Belgen hier actief op het forum zijn :thumbup:

Re: Even voorstellen: Toon

Geplaatst: 28 apr 2011, 10:32
door ToonW
Dan is het goed, dan zal ik mij niet zo eenzaam voelen hier ;)

Re: Even voorstellen: Toon

Geplaatst: 28 apr 2011, 14:27
door Old Faithful
Hartelijk welkom op het forum. :hello1: :hello2:

Re: Even voorstellen: Toon

Geplaatst: 28 apr 2011, 14:34
door john ny
Welkom op dit forum... :thumbup: