Pagina 1 van 1

Youri meldt zich aan!

Geplaatst: 19 apr 2011, 16:19
door Youri
Hai iedereen!

Mijn naam is Youri Kool, ben 19 jaar en ben student 2e leerjaar op de ICT-Beheer Niveau 4 opleiding. Bij deze opleiding leer ik alles wat betreft computer software/hardware/configuraties en ga zo maar door. Tot juli '10 volg ik mijn stage bij een Geneesmiddelenbedrijf en ben ik stagiair van de Systeembeheer/helpdesk. Woon gewoon nog thuis bij mijn ouders en heb geen broers/zussen.
Naast mijn school/stage werk ik ook nog in de weekend, dus ik heb het best druk eigenlijk haha :P

Waarom ik mij aangemeld op het forum is omdat ik graag meer te weten wil komen over Amerika, graag jullie ervaringen/meningen wil weten over het gebied Californië en heel graag hulp zou willen krijgen bij mijn Internationale stage die ik vanaf Februari '12 wil opdoen in Irvine, Californië. :) Hier zal ik later nog wel op terugkomen in een topic.

Ik hoop dat ik hier een gezellige tijd met jullie kan hebben en mochten jullie vragen hebben, stel ze gerust.

Groetjes,

Youri

Re: Youri meldt zich aan!

Geplaatst: 19 apr 2011, 16:21
door Grandu
Welkom op het forum, Youri!

Hopelijk kun je volgend jaar een stage volgen in Irvina, CA. Waarom per sé California?

Derk

Re: Youri meldt zich aan!

Geplaatst: 19 apr 2011, 16:52
door DVDGuy
Welkom op het forum :thumbup:

@Grandu: California is the place to be for ICT :wink:

Re: Youri meldt zich aan!

Geplaatst: 19 apr 2011, 17:21
door Grandu
DVDGuy schreef:@Grandu: California is the place to be for ICT :wink:
Oke :) Ik wist alleen van Silicon Valley.

Derk

Re: Youri meldt zich aan!

Geplaatst: 19 apr 2011, 18:07
door Youri
Grandu schreef:Welkom op het forum, Youri!

Hopelijk kun je volgend jaar een stage volgen in Irvina, CA. Waarom per sé California?

Derk
Als eerst, bedankt voor de verwelkoming :)
De reden dat ik per se in Californië wil gaan stage lopen (Afstuderen) is omdat er nog een verhaal achter zit wat ik in mijn introductiepost niet heb verteld.

Om het verhaal kort te maken, ik ben begonnen met een Community website van één game (Nu bezig met uitbreiden naar meerdere Communitywebsites) en heb al zo'n 3 jaar contact met het bedrijf Gamersfirst. Zij zoeken stagiaires die ICT richting volgen. Mij lijkt het gewoon een enorme ervaring om in Amerika af te studeren en zeker bij dit geweldige bedrijf!

Re: Youri meldt zich aan!

Geplaatst: 20 apr 2011, 10:10
door Njit
Ben nieuwsgierig bij welk Pharmabedrijf je werkt. Zit zelf ook in die hoek :)

ps, bij een MBO opleiding studeer je toch niet af? Je haalt hoogstens je diploma..

Re: Youri meldt zich aan!

Geplaatst: 20 apr 2011, 12:18
door john ny
Njit schreef:Ben nieuwsgierig bij welk Pharmabedrijf je werkt. Zit zelf ook in die hoek :)

ps, bij een MBO opleiding studeer je toch niet af? Je haalt hoogstens je diploma..
tegenwoordig studeer je al als je op de lagere school zit geloof ik, wat een kolder. :wink:

Ps Youri van harte welkom op dit gezellige forum. :thumbup: :thumbup:

Re: Youri meldt zich aan!

Geplaatst: 21 apr 2011, 09:42
door Youri
Hartstikke bedankt !:D Ik hoop hier ook een gezellige en leerzame tijd te hebben! :thumbup:

Ja, afstuderen doe je op de hoge school hoor haha :P

Re: Youri meldt zich aan!

Geplaatst: 21 apr 2011, 11:25
door john ny
Youri schreef:Hartstikke bedankt !:D Ik hoop hier ook een gezellige en leerzame tijd te hebben! :thumbup:

Ja, afstuderen doe je op de hoge school hoor haha :P
ja en dus niet op het MBO.... :wink:

Re: Youri meldt zich aan!

Geplaatst: 21 apr 2011, 12:07
door Youri
john ny schreef:
Youri schreef:Hartstikke bedankt !:D Ik hoop hier ook een gezellige en leerzame tijd te hebben! :thumbup:

Ja, afstuderen doe je op de hoge school hoor haha :P
ja en dus niet op het MBO.... :wink:
Diploma haal ik dan ja. Klopt

Re: Youri meldt zich aan!

Geplaatst: 21 apr 2011, 13:22
door kastelke
Youri schreef:Ja, afstuderen doe je op de hoge school hoor haha :P
Bedoel je dat je hogeschool een hoge school is omdat er wel zeker 25 verdiepingen zijn?

Re: Youri meldt zich aan!

Geplaatst: 21 apr 2011, 13:24
door Youri
kastelke schreef:
Youri schreef:Ja, afstuderen doe je op de hoge school hoor haha :P
Bedoel je dat je hogeschool een hoge school is omdat er wel zeker 25 verdiepingen zijn?
Ja, stiekem eigenlijk wel :oops: