Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

aggiepaggie ook bijna nieuw hier

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
aggiepaggie
Amerika-ontdekker

aggiepaggie ook bijna nieuw hier

Bericht door aggiepaggie »

Hallo allemaal,

ik heb het ook niet helemaal in de goede volgorde gedaan. Ben eerst gaan vragen stellen en kwam pas later tegen (ja, bij de topic over een routekaartje aanvragen) dat ik me even netjes voor had moeten stellen. Sorry, ik wist het echt niet.
Wij zijn dus echte newbees als het gaat om dit forum, maar niet helemaal in Amerika.
Wij zijn Richard (38), Agnes (37), Bram (11), Merel (9) en Hidde (6) en we gaan deze zomer reizen door zuid-west amerika van 7 augustus t/m 31 augustus 2011. Van San Francisco-Yosemite-Death Valley-Las Vegas-Grand Canyon, Monument Valley-Page-Bryce-Zion naar Los Angeles. We doen er 24 dagen over, achteraf hadden we er ms beter een paar dagen xtra aan vast kunnen plakken, maar goed het is zo gelopen. We hebben de route met veel hulp van de forumtopics en vragen al helemaal rond, waarvoor mijn hartelijke dank. Echt heel bijzonder dat dit er is, wat kun je hier een boel informatie verzamelen zeg. Ik lees zelfs dat forumleden elkaar onderweg tegenkomen!
Zoals ik al zei zijn we niet helemaal nieuw in de US, want in 2009 zijn we ons gezin al een keer 14 dagen in Kentucky en Florida geweest. We hebben toen vrienden bezocht in Kentucky en zijn daarna richting de zon vertrokken.
Dat was dus een hele goeie eerste kennismaking, vandaar opnieuw de oversteek.
Ik wil ook heel graag een reisblog of website gaan maken, maar ben ook daarin een absolute leek. Heb alvast een web-log account aangemaakt, maar ik heb nog een beetje ruzie met de plaatjes er goed opkrijgen. Alle tips zijn welkom!
Groetjes,
Agnes
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: aggiepaggie ook bijna nieuw hier

Bericht door DVDGuy »

Welkom op het forum; er is een topic over het maken van een weblog en er zijn forummers die er erg goed in zijn, bijv. Annie, Njit e.a.
guinevere
Amerika-expert

Re: aggiepaggie ook bijna nieuw hier

Bericht door guinevere »

Hoi Agnes!

Welkom op het forum! Wat een leuke plannen ... ik ga zelf over 2 weken deels dezelfde reis doen. 8)

Mijn eigen weblog is blij Blogger, dus met web-log kan ik je helaas niet helpen, maar zoals DVDGuy al zei is er een topic over het maken van weblogs waar veel goede informatie in staat en je vragen kan stellen.

Veel (lees)plezier!
Afbeelding
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer