Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuw lid: Alex1811 :)

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Alex1811
Amerika-ontdekker

Nieuw lid: Alex1811 :)

Bericht door Alex1811 »

Hallo iedereen,

Ik ben Alex, 26 jaar en kom uit Den Haag. Ik kijk eigenlijk al een heel tijdje rond op dit forum maar heb dan toch eindelijk besloten om gewoon lid te worden zodat ik ook mijn steentje af en toe bij kan dragen.
Sinds dat ik me kan herinneren, ben ik al gek op Amerika. Toen ik klein was begon ik eerder Engels te praten als Nederlands wat mijn ouders erg vreemd vonden. Ik heb me ook verder nooit thuisgevoeld in Nederland en ben op 18-jarige leeftijd ook vertrokken richting Boston voor de liefde. Helaas is dat toen niets geworden en na 3,5 jaar heb ik uiteindelijk terug moeten keren.Eén van de dingen waarvan ik het meeste spijt heb omdat ik het nog iedere dag mis maar heb zo wel de liefde van mijn leven leren kennen. En er is natuurlijk een plan! Op het moment studeer ik HBO GGZ verpleegkunde duaal en doe ieder jaar mee met de Green Card lottery. Graag wil ik na mijn studie dan toch nog terecht komen in Amerika en ben bereid hier alles voor te doen.

Verder heb ik een prachtige verloofde, zij is Finse en hebben we twee mooie honden, een husky-mix en samojeed. Als het ons lukt om in Amerika te geraken willen we graag ons in Colorado vestigen waar onze beste vrienden wonen.

Groet,
Alex
We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Nieuw lid :)

Bericht door kastelke »

Welkom bij Alles Amerika, Alex!

Ben je op je 18de gehuwd met die Amerikaanse, of was je op een studentenvisum ginder? Wel spijtig natuurlijk dat je terug moet keren als je het ginder zo leuk vindt. Maar wie weet!
Vergeet vooral niet om je gegevens hier aan te vullen: viewtopic.php?f=12&t=30201
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Alex1811
Amerika-ontdekker

Bericht door Alex1811 »

Hoi Kastelke en dank je! :)

Nee, ik ben destijds niet met haar getrouwd en was inderdaad op een studentenvisum daar. Spijtig toen het kapot liep heb ik ook mijn studie niet afgemaakt. Dus inderdaad, maar ja, daar ben je jong voor en ik hoop nog een kans te krijgen.

Ik zal ook gelijk even mijn gegevens dan aanvullen.

Alex
We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.
john ny
Amerikakenner

Bericht door john ny »

Welkom op dit gezellige forum... :wink:
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Alex1811
Amerika-ontdekker

Bericht door Alex1811 »

Thanks John! Ik ga me er volledig instorten haha. :!:
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Welkom Alex en veel (lees)plezier :thumbup:
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Welkom, Alex!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer