Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hallo!: Suas
hallo!: Suas
Hallo iedereen,
Bij deze wil ik me eventjes voorstellen... Ik ben Silke, 25 jaar en woonachtig in Antwerpen.
Ik ben gehuwd met Michaël en wegens zijn vliegangst hebben we onze vakanties jaren beperkt tot Spanje, Frankrijk, Griekenland en Tunesie.
Omdat we in 2012 10 jaar samen zijn hebben we echter besloten om toch de stap naar een grote reis te maken.
De keuze is gevallen op Amerika, vernamelijk omdat ik na driemaal florida helemaal weg van de VS.
heel veel groetjes,
Silke
Bij deze wil ik me eventjes voorstellen... Ik ben Silke, 25 jaar en woonachtig in Antwerpen.
Ik ben gehuwd met Michaël en wegens zijn vliegangst hebben we onze vakanties jaren beperkt tot Spanje, Frankrijk, Griekenland en Tunesie.
Omdat we in 2012 10 jaar samen zijn hebben we echter besloten om toch de stap naar een grote reis te maken.
De keuze is gevallen op Amerika, vernamelijk omdat ik na driemaal florida helemaal weg van de VS.
heel veel groetjes,
Silke
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Re: hallo!
Welkom.
Het is echt een super forum!
Het is echt een super forum!
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Welkom op het forum; hoe gaat Michaël zijn vliegangst overwinnen?
Wel... hij zit niet graag in een vliegtuig en wil er meestal zo snel mogelijk uit.DVDGuy schreef:Welkom op het forum; hoe gaat Michaël zijn vliegangst overwinnen?
Maar het is niet dat hij dood gaat van angst... Als hij kan kiezen stapt hij er niet in, maar hij kan het wel.