Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Terschellingse stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
terschelling
Amerika-newbie
Contacteer:

Terschellingse stelt zich voor

Bericht door terschelling »

Hier dan weer een nieuw forumlid dat geboren en getogen is op het Friese Waddeneiland Terschelling.Ben altijd reuze benieuwd naar de belevenissen van ieder die is geemigreerd naar amerika.Kan zelf Terschelling niet missen dus emigreren voor mijzelf zit er niet in!
Maar ik weet dat er veel Terschellingers wel de oversteek hebben gemaakt en een bedrijf hebben opgezet daar verspreid over heel amerika .
Ben nu met een startpagina bezig speciaal over Terschelling en een beetje over de buren Vlieland en Ameland en wil hier graag een categorie bij voegen,over eilanders die zijn geeemigreerd naar Amerika met hun persoonlijke linken.
Wij eilanders willen graag nog contakt blijven onderhouden metelkaar en zo op de hoogte blijven van elkaars leven en natuurlijk als je met vakantie naar Amerika gaat ,heel veel info kan vragen dan aan de ex eilanders!
Dit is dus denk ik weer een hele andere reden om in dit forum graag in plaats te mogen nemen als jullie dat allemaal leuk vinden!
Hoop dus dat er eens een keer een ex eilander in dit forum mijn berichtjes leest en reageerd WIE WEET!
Maar ik kijk nu toch ook graag naar andere onderwerpen die hier worden gevraagd of worden uitgelegd kijken reuze interesant om zo meer teweten tekomen over hoe alles wordt beleefd en geleefd in amerika! Groetjes dus vanaf de Friese Antillen
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer