Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuw hier!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Riannef
Amerika-newbie

Nieuw hier!

Bericht door Riannef »

Hallo,

Bij deze stel ik mij ook even voor. Ik ben Rianne, 21 jaar en woonachtig in Harderwijk. In het dagelijks leven ben ik Management Assistent bij een Accountants en Belastingadviseurs kantoor.

Via Google ben ik op dit forum terecht gekomen. In september vertrek ik voor 3 maanden naar Amerika, om precies te zijn naar Santa Ynez.
Ik ga daar 3 maanden meelopen/meekijken op een grote paardenstoeterij. Van jongs afaan was ik altijd al alleen maar met paarden bezig, voornamelijk met een bepaald ras; Arabisch Volboed. Nu komt het pennymeisje weer een beetje in mij naar boven als ik zeg dat dit altijd al een droom van mij is geweest.
Via dit forum hoop ik antwoord op x aantal vragen van mij te krijgen, o.a. over visums e.d.

Nou dat was het wel zo'n beetje.

Groetjes,

Rianne :wave:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Nieuw hier!

Bericht door kastelke »

Welkom bij Alles Amerika!

Het visum is iets wat jij niet in orde kan brengen, dat moet die stoeterij aanvragen. Dus informeer eens bij hen over welk visum het gaat en zo.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Moontje&fam
Amerika-ontdekker

Bericht door Moontje&fam »

Hoi Rianne,

Wat leuk dat je daar naartoe gaat. Wij gaan met onze dochter 5 weken naar Californie en ze wil natuurlijk ook paarden zien (ze is dan 11) ze is ook een "penny meisje" zeg maar. Al vanaf dat ze kan praten gaat het over paarden :-)
Ik zag net dat Santa Ynez in Santa Barbara is, en het is de bedoeling dat we die stad wel ff gaan bekijken. Hoe heet die paardenstoeterij? Jij bent er dan nog niet zie ik, maar misschien kunnen we even gaan kijken daar?
groetjes,
Monique
Riannef
Amerika-newbie

Bericht door Riannef »

@ Kastelke, bedankt voor het welkom en bedankt voor de informatie! Ik zal eens bij ze gaan informeren :thumbup:

@ Monique, gaaf! De stoeterij waar ik heen ga is een Arabisch Volbloed fokker en heet Om El Arab (www.omelarab.com). Iedereen is er altijd welkom, al zou ik per email wel even een afspraak maken :mrgreen:.
Alvast veel plezier in Amerika!
Moontje&fam
Amerika-ontdekker

Bericht door Moontje&fam »

Hoi Rianne,

Dank voor je antwoord, ik heb al een mail gestuurd!! Ben erg benieuwd of het kan....ziet er prachtig uit!!
Groetjes,
Monique
Riannef
Amerika-newbie

Bericht door Riannef »

Hoi Monique!

Ja, mooi hé! Leuk dat jullie er heen gaan.
Alvast veel plezier.

Groetjes,

Rianne
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer