Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Yasmine stelt zich ook maar eens voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Yasmine
Amerika-ontdekker

Yasmine stelt zich ook maar eens voor

Bericht door Yasmine »

Het werd maar eens tijd dat ik me hier aanmeldde! Ik ben hier terecht gekomen via een ander forum (Bokt.nl) waar ik moderator ben en een aantal leuke USA-topics lopen.

Even voorstellen: ik ben Yasmine, word dit jaar 20. Ik ben geboren in St. Louis, Missouri. Ik heb 3 jaar in Amerika gewoond (mijn ouders en broer 5 jaar, ik werd pas na 2 jaar geboren), maar zit intussen weer in mijn vaste stekje hier in België. Maar nu heb ik wel het geluk om de dubbele nationaliteit Amerikaan/Belg te hebben, en daar ben ik ook erg trots op! Ik hoop om over een tijdje met mijn studie (Engels en Frans) weer even die kant op te trekken, maar dat wordt nog afwachten. Het blijft wel mijn grote droom om later weer daarheen te verhuizen, maar dat zal de tijd wel uitwijzen...

Het Amerika-virus heeft zich inmiddels al door de familie verspreid, we hebben een paar familieleden die nog steeds in St. Louis wonen en sinds 8 jaar gaan wij ook ieder jaar terug voor een uitgebreide rondreis. We hebben al veel van Amerika (en Canada) gezien, maar het zuidwesten blijft nog steeds mijn favoriete streek. In juli gaan we terug voor een rondje New York en omstreken. In tussentijd hoop ik hier gezellig te kunnen meekletsen en leuke tips op te doen :)
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Yasmine stelt zich ook maar eens voor

Bericht door vana »

Hoi Mirjam,

Welkom op het forum.
gezellig dat je hier komt meekletsen.
Wat een geluksvogel ben jij dat je een dubbele nationaliteit hebt. Zo kun je wanneer je maar wilt naar Amerika, geweldig lijkt me dat.
ik wens je veel leesplezier op het forum.

Marjon
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

He Mientjuh!

Had ik je toch helemaal gemist hier. Welkom, je kent me op Bokt als MoniqueT :-)

Groetjes!
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Hey, wat leuk, nog een bokker op AA! :mrgreen: Welkom!
Afbeelding
Iris1990
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Iris1990 »

Hoi Yasmine!

Welkom op het forum, een echte expert zo te horen over Amerika! Lijkt me indedaad geweldig een dubbele nationaliteit te hebben. Dan kan je waarschijnlijk veel makkelijker terug naar de vs.
Nou veel plezier op het forum!

Groetjes Iris
Reisverslagen
http://irispoelman.blogspot.com/"
http://irispoelman2015.blogspot.com/"
http://irispoelman2017.blogspot.nl/

2010 New York en Philadelphia
2013 Florida
2015 Florida
2017 Boston en New York
2019 Florida
2022 New York
2022 Florida
Yasmine
Amerika-ontdekker

Bericht door Yasmine »

Hey Monique! Ik heb inderdaad eindelijk mijn weg naar dit forum gevonden. Werd maar eens tijd :)
En ook hoi aan Guinevere, nog een bekende :mrgreen:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer