Even voorstellen: ik ben Yasmine, word dit jaar 20. Ik ben geboren in St. Louis, Missouri. Ik heb 3 jaar in Amerika gewoond (mijn ouders en broer 5 jaar, ik werd pas na 2 jaar geboren), maar zit intussen weer in mijn vaste stekje hier in België. Maar nu heb ik wel het geluk om de dubbele nationaliteit Amerikaan/Belg te hebben, en daar ben ik ook erg trots op! Ik hoop om over een tijdje met mijn studie (Engels en Frans) weer even die kant op te trekken, maar dat wordt nog afwachten. Het blijft wel mijn grote droom om later weer daarheen te verhuizen, maar dat zal de tijd wel uitwijzen...
Het Amerika-virus heeft zich inmiddels al door de familie verspreid, we hebben een paar familieleden die nog steeds in St. Louis wonen en sinds 8 jaar gaan wij ook ieder jaar terug voor een uitgebreide rondreis. We hebben al veel van Amerika (en Canada) gezien, maar het zuidwesten blijft nog steeds mijn favoriete streek. In juli gaan we terug voor een rondje New York en omstreken. In tussentijd hoop ik hier gezellig te kunnen meekletsen en leuke tips op te doen