Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Shirinjo stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Shirinjo
Amerika-ontdekker

Shirinjo stelt zich voor

Bericht door Shirinjo »

Hoi hoi
Ik ben nieuw hier.
Ben via mijn Partner hier terrecht gekomen.
We willen graag met het hele gezin emigreren naar Amerika, en uiteraard hebben we veel vragen en willen we veel meer weten, dus daarom ook mijn registratie hier.

Wij komen uit noord-holland. zijn beide uit het jaar 1973, en tja geen idee wat jullie verder nog zouden willen weten, maar dta hoor ik dan wel :)

groetjes Shirinjo
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Shirinjo stelt zich voor

Bericht door kastelke »

Welkom bij Alles Amerika!
Jouw partner, is die ook al forumlid?

Op het subforum rond Emigratie zal je vast al veel info kunnen vinden. Emigratie is niet zo simpel, hopelijk passen jullie ergens in het profiel wat het wel mogelijk maakt.
Kan je ons ondertussen eens vertellen waarom je graag wilt emigreren? En heb je ook andere landen dan Amerika overwogen?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Shirinjo
Amerika-ontdekker

Re: Shirinjo stelt zich voor

Bericht door Shirinjo »

Hoi hoi

Ja mijn partner is hier al een paar jaar lid.
Vandaar dat ik hier ook nu ben gekomen, hij had het er over dat we hier ook veel informatie konden vinden.

Ik was eerst altijd erg anti amerika.
Vanwege alles wat ik op tv zag en de verhalen die altijd de ronde gaan.
Nou is het zo dta mijn partner dus helemaal wild wa svan Amerika en zijn vader woont al 25 jaar in amerika, dus we zijn twee jaar terug samen daarheen geweest.
Ik zag er als een berg tegen op. Zowel de vliegreis als het daar zijn.
Maar het viel me echt 1000% mee. Het was er rustig (nadat we van New York naar Texas waren gevlogen.) De ruimte de natuur de rust.
De mensen zijn allemaal even vriendelijk.
Dat is een ander beeld dan ik had verwacht aan te treffen.

Nou is het zo dat Thierry (mijn partner) al jaren die kant op wil, en ik nu ook om ben. We hebben het met de kinderen besproken daar het voor hun natuurlijk een nog grotere stap zou zijn.
En ondanks dat ze er nog nooit geweest zijn, wilde ze alledrie graag heen.

Dus vandaar dat we nu aan het uitzoeken zijn, hoe dat in zijn werk gaat, wat er allemaal geregeld moet worden, of mijn ex (de vader van de kinderen) toestaat dat ik ze mee mag nemen. (wat hij geloof ik niet eens erg vind)
Of de katten mee kunnen, we hebben 4 katten die we niet graag kwijt zouden zijn.
Dus veel hebben we al uitgezocht, maar zitten altijd nog vraagtekens tussen.
Dus dat zijn we aan het uitvogelen nu.

Thierry zou ook evt naar Australie of Canada willen. Daar heb ik nog niet over nagedacht.

Groetjes Shirinjo
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer