Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: Yosemite Timo

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Yosemite Timo
Amerika-newbie

Even voorstellen: Yosemite Timo

Bericht door Yosemite Timo »

Hallo allemaal!

Op 29 april 2010 vetrek ik voor 38 dagen naar de VS om dit mooie land te verkennen. Dit wordt mijn eerste reis naar Amerika. Geïnspireerd door films, boeken, reisprogramma's, reisverslagen van vrienden en dit forum heb ik eergisteren de knoop doorgehakt en mijn vliegticket geboekt. Ik vlieg eerst naar New York, vervolgens per trein naar Washington, Chicago, Denver en San Francisco. Daarna wil ik een roadtrip maken door Californië en Nevada.
De laatste weken heb ik met veel plezier de reisverslagen op dit forum gelezen en ook al handige informatie kunnen vinden. Ik heb alleen nog wat vragen over de invulling van mijn route door Californië/Nevada en over Yosemite NP. Deze zal ik binnenkort op het forum plaatsen. Ik hoop dat de andere forumleden mij hiermee kunnen helpen. Verder wil ik ook na mijn reis actief zijn op dit forum en andere Amerika fans d.m.v. mijn reiservaring met hun vraagstukken helpen .

Greetz,
Timo
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Yosemite Timo

Bericht door kastelke »

Timo, dat ziet er een knappe trip uit die jij gaat maken! Al direct de beuk er in voor je eerste Amerika-reis!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Hoi Timo,

Welkom op het forum. Ik heb inmiddels al op je topic gereageerd bij "Zuidwesten" :mrgreen:
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Ellen Schaefer
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Ellen Schaefer »

Wow, je hebt er echt zin in, he! Heel veel plezier met de voorbereidingen en ik ben benieuwd wat voor vragen je nog zult hebben!

Groet,

Ellen
www.elleninamerika.com
http://www.elleninamerika.com" onclick="window.open(this.href);return false; / Weblog over mijn emigratie en verblijf in de VS.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer