Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lennarts stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
lennarts
Amerika-newbie

Lennarts stelt zich voor

Bericht door lennarts »

Hallo Allemaal,

Ik was eigenlijk nooit echt geinteresseerd in de VS, het was nogal een ver van mijn bed show, tot ik afgelopen zomer een maand in dit fantastische land ben geweest. Eerst was ik een kleine twee weken in chicago voor onderzoek (ik studeer aan de UvA) en daarna heb ik nog 3 weken een roadtrip gemaakt langs de westkust + Las Vegas met een stel vrienden. Van deze ruime maand in Amerika beviel Chicago mij het best, en de 18 studiegenoten waarmee ik in die stad was dachten hier eigenlijk hetzelfde over. Wat een fantastische stad! De skyline, de sfeer, de mensen, het centrum met aangrenzend strand met palmbomen... Ik ben door deze stad gegrepen. Al met al ben ik nu bezig met de toelatingsprocedure tot de Universiteit daar en vooral ook met het rond krijgen van de financiering. Hiervoor moet ik aanspraak maken op fondsen en beursen. Mocht dit nou allemaal niet lukken, dab heb ik ook nog een plan B. Ik heb mij gister ingeschreven voor de green card loterij. Wanneer dit lukt heb ik een plan voor het beginnen van een eigen bedrijf(je) in Chicago. Dat zie ik ook helemaal zitten. Plannen Plannen en nog eens Plannen, maar in elk geval wil ik naar de andere kant van de atlantic.
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Lennarts stelt zich voor

Bericht door Grandu »

Welkom op het forum :dance: Weer een persoon besmet met het Amerikavirus en als je nu de vraag gaat stellen of je er ooit vanaf zult komen; het antwoord is simpel, nee... Heel erg veel succes en ik hoop dat je wensen uit mogen komen! Voel je vrij om zoveel mogelijk vragen te stellen op het forum.
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
lennarts
Amerika-newbie

Re: Lennarts stelt zich voor

Bericht door lennarts »

Grandu schreef:Welkom op het forum :dance: Weer een persoon besmet met het Amerikavirus en als je nu de vraag gaat stellen of je er ooit vanaf zult komen; het antwoord is simpel, nee... .
Daar was ik al bang voor inderdaad :wink: Ik weet zeker dat als ik er nu niets mee doe, het er nooit meer van komt.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer