Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Meh1965

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
meh1965
Amerika-ontdekker

Meh1965

Bericht door meh1965 »

Beste forumbezoekers,

ik kijk al een tijdje mee op deze website en dit forum maar pas vandaag heb ik me aangemeld.

mijn naam is Maurice (1965). Afgelopen meivakantie ben ik met mijn vriendin Sandra (1965), zoontje Max (2003) en mijn zus en haar dochtertje naar Orlando geweest. Twee weken die gevuld zijn met WDW (5 dagen), winkelen, SeaWorld, Winter Park en Clearwater Beach. We hadden een villa in Calabay Park (Davenport) waar we 14 dagen met veel plezier hebben doorgebracht.

Omdat we erg enthousiast waren over de vakantie en we nog lang niet alles gezien en gedaan hebben, hebben we voor volgend jaar weer geboekt. Dit keer gaan we met z'n drietjes (zus en haar dochter gaan niet
mee) en hebben we een villa in Indian Point in Kissimmee.

Dan: waarom Orlando? In 2001 zijn mijn vriendin en ik voor het eerst naar de USA geweest. Toen naar Memphis TN, Las Vegas NV en Honolulu HI. Destijds hadden we al snel door dat de USA een erg fijn land is om met vakantie naar toe te gaan. Werkelijk alles is perfect geregeld in onze beleving. Dat was één argument om dit jaar te gaan. Het andere was, ik zal eerlijk zijn, een financiële kwestie Tot nu toe waren we met ons zoontje nog niet gebonden aan de schoolvakanties. Onze reisbestemming was altijd de Middellandse Zee. Om preciezer te zijn: Spanje en met name Portugal. Omdat de prijzen voor deze landen in de "grote" vakantie mij flink tegenvielen, ben ik eens verder gaan kijken en met onze eerdere ervaringen kwam ik al snel uit bij de USA. En, het zal mensen met kinderen niet onbekend voorkomen, dan ga je op zoek naar een bestemming die voor de kids veel vermaak biedt en voor ons op zoek naar lekker weer en ook leuke dingen om te doen. En dan kom je natuurlijk snel uit bij Orlando! En daar hebben we geen spijt van gekregen.

We vinden Orlando, zeker met ons zoontje, fantastisch maar, met onze reis van 2001 in het achterhoofd, we hebben al voorzichtig vooruitgekeken naar een mogelijke rondreis. En vooral de plannen voor een rondreis hebben me hier gebracht. Wat me wel opvalt als ik hier over de diverse rondreizen lees....(verder in mijn eerste topic)

Maurice
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: Meh1965

Bericht door Petra/VS »

Welkom hier! Orlando verveelt ons ook nooit.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer