Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nanie is nu ook van de partij

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Nanie
Amerika-ontdekker

Nanie is nu ook van de partij

Bericht door Nanie »

Hoi allen,

Als echte Azie-ganger heb ik dit keer mijn pijlen voor de tweede maal op de VS gericht. En er valt gelukkig heel wat te ontdekken.
Tijdens mijn eerste reis, bleef mijn mond maar openvallen van de natuurschoon. (mijn tweede "moederland" is Nepal) dus qua natuur en gebergte heb ik wel het een en ander gezien.

Maar het wordt weer tijd om de VS aan te doen. (misschien moet ik dit keer een muilkorf omdoen)
Enfin, ik vind dit een heel leuk forum, waar veel gebeurt en waar mensen met veel geduld en interesse hun ervaringen, foto's en weblogs delen. Vele heb ik reeds gelezen, en het valt me op dat er met veel liefde en enthousiasme wordt geschreven.
Ik zal nog vele uren doorbrengen met lezen, want het is erg vermakelijk en de tips and trics krijgen wij "brugpiepers" gratis. :D
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Nanie is nu ook van de partij

Bericht door pyca »

Hoi Nanie,

Welkom hier op het forum en veel leesplezier gewenst!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Nanie is nu ook van de partij

Bericht door kastelke »

Welkom bij Alles Amerika, nanie!

Amerika zal best wel een groot contrast vormen met reizen in Azie. Wat leuk dat jij van beide houdt!

Nepal hoop ik ooit ook eens te bezoeken, we hebben daar namelijk al enkele jaren een pleegdochtertje. Tot nu toe ken ik dat land enkel maar via boeken en het internet.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer